Hyvät sisarusrattaat????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja floora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

floora

Vieras
Suositelkaahan hyviä sisarusrattaita, kiitos!!!!
Lapsilla tulee olemaan ikäeroa 1v7kk, ja esikoinen jo niin pitkä, että ainakin Emaljungat ja Teutonian tuplat ovat liian matalat kuomusta.
Vaunujen tarvisi olla sellaiset, että mahtuu kaupoilla pyörimään, mutta toisaalta hyvät työntää myös talvella lenkillä. Ihan missään pellon keskellä ei sentään asuta :)
P&T:n vaunuja on kehuttu paljon. Mutta millaisia ovat nuo Easywalkerin tuplat? Tai Emman Jule Twinit? Hartanin uudet tuplat (ovat tosin kai aika leveät?) Onko kellään kokemusta noista? Kertoilkaa pliiiiiiiiiis!!!!! Vaunujen hankinta lähenee uhkaavasti.....

Meitin lapsosilla ikäeroa 2 vuotta ja hyvin menee nuo Emaljungan tuplat.. matalat toki on mutta niin harvoin tarvitaan, ettei haittaa tahtia..mutta ei se siis nytkään niin matala ole etteikö sinne mahtuisi tää isompi.. olen tykänny tosi paljon. Iso plussa integroidusta hyttysverkosta ja köykäisyydestä.. teillä vissiin tosi pitkä lapsi? Meillä on n 100cm

P&T:ista olen kanssa kuullut paljon kehuja, omaa kokemusta ei niistä ole.

Meillä on UrbanJunglet jotka ovat käytössä yhä lasten ollessa reilu 4v ja 3v. Niistä olen kovasti tykännyt ja jos olisi uudelleen hankkimasssa miettisin pitkään niiden ja P&T:sien välillä, päätyen todennäköisesti kuitenkin noihin samoihin mitkä meillä jo on.
http://www.mountainbuggy.com/catalog/double/

Meillä tulee lapsille ikäeroa 1v2kk ja pistin juuri tilaukseen nuo Urban Junglet.
Mietinnässä olivat myös Teutonian TeamAlu4:t ja Phil&Tedsit.
Ainut mikä noissa UrbanJungleissa mietityttää on se, ettei työntösuuntaa voi vaihtaa.
Mutta saahan niihin lisävarusteena kopan vauvalle, jos tuntuu, että sellainen olisi tarpeellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mirmi:
Meillä tulee lapsille ikäeroa 1v2kk ja pistin juuri tilaukseen nuo Urban Junglet.
Mietinnässä olivat myös Teutonian TeamAlu4:t ja Phil&Tedsit.
Ainut mikä noissa UrbanJungleissa mietityttää on se, ettei työntösuuntaa voi vaihtaa.
Mutta saahan niihin lisävarusteena kopan vauvalle, jos tuntuu, että sellainen olisi tarpeellinen.

Hei, se koppa on kyllä tarpeellinen, sanoisin jopa välttämätön alkuun. Tuo selkänojahan ei mene edes ihan alas ja varsinkin kesävauva jota ei olla tumpattu lämpöpussiin on pienenä aika suojaton ja poissa silmistä.

Meillä se koppa tosin kerkesi tytöllä olemaan käytössä vain 4kk kun vauva oli todella isokokoinen. Mutta ihan vastasyntynyttä en haluaisi ilman koppaa noihin laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:

Meillä on UrbanJunglet jotka ovat käytössä yhä lasten ollessa reilu 4v ja 3v. Niistä olen kovasti tykännyt ja jos olisi uudelleen hankkimasssa miettisin pitkään niiden ja P&T:sien välillä, päätyen todennäköisesti kuitenkin noihin samoihin mitkä meillä jo on.

3-4 vuotiaat rattaissa? No huh huh!! Eikös heillä oo jalkoja?

Alkuperäinen kirjoittaja mummeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:

3-4 vuotiaat rattaissa? No huh huh!! Eikös heillä oo jalkoja?

On, mutta eivät vaan toimi ihan kunnolla. :/

Kiitos vinkeistä.
Osaako joku sanoa, mitä eroa on Urban Jungleilla ja noilla Easywalkereilla?

Ei meidän esikoinen ihan niiiiiin pitkä ole :) Vajaa 90cm vasta ja kun kaupassa kokeiltiin, pää otti melkein kuomuun ihan kesävaatteissa tosi monissa tuplissa Hartaneita ja Easywalkereita (ja Emman Jule Twinejä) lukuun ottamatta.

Millaista isomman on nukkua noissa UrbanJungleissa/Easywalkereissa/P&T:ssä?

Alkuperäinen kirjoittaja floora:
Kiitos vinkeistä.
Osaako joku sanoa, mitä eroa on Urban Jungleilla ja noilla Easywalkereilla?

Ei meidän esikoinen ihan niiiiiin pitkä ole :) Vajaa 90cm vasta ja kun kaupassa kokeiltiin, pää otti melkein kuomuun ihan kesävaatteissa tosi monissa tuplissa Hartaneita ja Easywalkereita (ja Emman Jule Twinejä) lukuun ottamatta.

Millaista isomman on nukkua noissa UrbanJungleissa/Easywalkereissa/P&T:ssä?

Noin silmämääräisesti easywalkerit näyttävät isommilta. Leveyttä ainakin on vähän enemmän ja onko se nyt plussaa vai miinusta sitten. Ehkä tilaakin on hitunen enemmän mutta toisaalta taas nuo parikin senttiä voivat olla merkityksellisiä ahtaissa ovissa. Nuo vaunukopat ainakin tuntuisivat easywalkereissa olevan isompia eli vauva mahtuisi niihin pidempään, meillä tosissaan 4kk iässä kävi koppa ahtaaksi isokokoiselle pienelle.

Meillä nuo molemmat 3v ja 4v, pidempi taitaa olla 97cm nukkuvat kyllä tarvittaessa rattaissa vieläkin, mutta nyt alkaa olemaan päätä ihan kuomussa kiinni. Mahtaisiko easywalkereissa olla tuota tilaa vähän enemmän?

Mutta muuten veikkaisin että pitkälti samalaiset ovat käytössä.

Yhteistyössä