en mä tiedä tuleeko niitä noilta normaalikanaviltaAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:bjòrn, mikà vkonpàivà?
On hyvä sarja joo, mutta tulee kyllä ihan typerään aikaan. Tosin miulla kyllä on tallentava boxi joten saan sen katottua, mutta kuiteskii... Mie jo luulin yhessä vaiheessa että se loppu, mutta sitten löysin sen tuolta myöhemmältä esityspaikalta, ties kuinka monta jaksoa meni sivusuun :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Yhdestoista tunti, mut tulee nykyään ihan älyttömään aikaan
Se oli tauolla hetken. Meilläkin menee tallennukselle, mut ärsyttää et joka kerta saa tarkistaa et mihin esitysaika muuttuuAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:On hyvä sarja joo, mutta tulee kyllä ihan typerään aikaan. Tosin miulla kyllä on tallentava boxi joten saan sen katottua, mutta kuiteskii... Mie jo luulin yhessä vaiheessa että se loppu, mutta sitten löysin sen tuolta myöhemmältä esityspaikalta, ties kuinka monta jaksoa meni sivusuun :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Yhdestoista tunti, mut tulee nykyään ihan älyttömään aikaan
sopii sun nikkiinAlkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:Criminal Minds, FBItutkijat vai mikä se on... neloselta torstaisin klo 21
Tulee mutta on uusintoja.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:tuleeks house vielà (vaikkei poliisisarja olekaan) ?
juu, mul ei oo mielikuvitusta niin kopioin, Housesta tulee uusintoja torstaisin samaan aikaan kun toi criminal minds. mulla menee toinene boxilleAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:sopii sun nikkiinAlkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:Criminal Minds, FBItutkijat vai mikä se on... neloselta torstaisin klo 21
Jahas, jospa en sitten oliskaan missanu yhtään jaksoaAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Se oli tauolla hetken. Meilläkin menee tallennukselle, mut ärsyttää et joka kerta saa tarkistaa et mihin esitysaika muuttuu
Minkä kauden uusintoja? Miulla on tuo nelos kausi menny boxille enkä yhtään jaksoa ole kattonu vielä...Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Tulee mutta on uusintoja.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:tuleeks house vielà (vaikkei poliisisarja olekaan) ?
tota.. varmaan osaan, kysyin vaan vinkkejà. samat sarjat myòs eri nimillà meillà. mutta osaan osaan..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etkö osaa katsoa itse ..