Hyvät matkarattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vankkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä MacLarenin techno malli.Todella hyvät verrattuna esim Gracoihin.
Selkänojan saa täysin maskuuasentoon ja muutenkin tosi hyvät!
www.vaunuaitta.fi löytyy Maclarenia! Hintavat (279e) mutta ovat hintansa väärti,suosittelen :)

meillä on myös toiset rattaat ,brion zenitit ja niitä ei ole käytetty juuri lainkaan koska noi MacLarenit on niin kätsyt! Kapeat,silti ei mitkään "rimpulat" ,näppärät ja hyvännäköiset.Ja mikä parasta ne ei nitise ja natise niinkuin useimmat halpisrattaat kuten carenat ja gracot (niistäkin kokemuksia).

meillä on myös toiset rattaat ,brion zenitit ja niitä ei ole käytetty juuri lainkaan koska noi MacLarenit on niin kätsyt! Kapeat,silti ei mitkään "rimpulat" ,näppärät ja hyvännäköiset.Ja mikä parasta ne ei nitise ja natise niinkuin useimmat halpisrattaat kuten carenat ja gracot (niistäkin kokemuksia).

Kaverillani on Graco Quattro deluxwe matkarattaat ja hyvät ovat.. Eivät nitise vieläkään, käytössä toisella lapsella ja edelliselläkin käytettiin 2,5 vuotta.. Meille ainakin tulossa aikanaan noi kyseiset rattaat.. Olen itse hoitanut näitä lapsia paljon ja siksi olen käyttänyt niitä paljon, että kokemuksesta tiedän..

Kehoitan tutustumaan.. Vankat ja kääntyvät kohtuullisen pienessä tilassa.

Ja Gracot eivät ole halpis tavaraa, kuten carena ja abc...

Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:
Kaverillani on Graco Quattro deluxwe matkarattaat ja hyvät ovat.. Eivät nitise vieläkään, käytössä toisella lapsella ja edelliselläkin käytettiin 2,5 vuotta.. Meille ainakin tulossa aikanaan noi kyseiset rattaat.. Olen itse hoitanut näitä lapsia paljon ja siksi olen käyttänyt niitä paljon, että kokemuksesta tiedän..

Kehoitan tutustumaan.. Vankat ja kääntyvät kohtuullisen pienessä tilassa.

Ja Gracot eivät ole halpis tavaraa, kuten carena ja abc...

Halvimmat Gracot maksaa vähemmän kuin esim. Carenan easyt ja yhtä heppuloilta näyttävät.

Meillä on Gracon Mosaicit ja ne on ihan tolkuttoman raskaat työnnettävät muualla kuin ihan sileällä kaupan tai sairaalan lattialla. Asfaltilla tai hiekalla työntäminen on ihan kamalaa. ja kun niissä o nkaksi erillistä työntöaisaa, sellaiset sateenvarjoratastyyppiset, niitä ei voi työntää yhdellä kädellä

Yhteistyössä