hyvät matkarattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse en ostais noita pieni pyöräisiä rattaita koska useassa etelän kohteessa ne kadut on kaikkea muuta kuin tasaista maastoa eli iso renkaisilla pääsee helpommalla.

Mutta sitten taas nuo matkarattaat on kyllä usein aika kevyitä...joten taas se on niiden iso plussa ja se että menevät pieneen kokoon.

Peg Peregot on kai parhaat. Meillä Gracot ja on ihan pilipalit verrattuna kaverin Peg Peregoihin ( tosin onhan ne puolta ja enempikin kalliimmat kun Gracot). Meillä mökillä varmaan 5-7 v vanhat Peg Peregot, ostettu 10 eurolla käytettynä ja ovat aika kulahtaneet, mutta nekin on paremmat kun meidän uudet Gracot, kulkevat jotenkin hyvin ja kevyesti.

Kiitos :)
Onko lisää kokemuksia? ainakin valokuvista Peg peregot näyttää kyllä tosi hyviltä. ja menevät aika pieneen kasaankin (kai?)
Vähän ne kyllä kiinostais... Onko kenelläkään kokemuksia näistä ja jostain muusta merkistä?
Noi oli Peg Perego Pliko P3 malliset.

Peg Perego Pliko P 3 ehdoton ykkönen!Itse ostin ne tutulta tietämättä millaiset ovat.Nyt en muita huolisikaan.Luovuin tavallisista rattaistakin kun nuo ovat niin hyvät(tosin talvella en pitkiä matkoja joudu niillä menemään,lumihangessa ei kovin hyvät :kieh: )
Isovelikin pääsee tarvittaessa rattaissa vakiona olevaan seisomatelineeseen jos liian pitkä matka.Silti ketterät työntää!!!

Alkuperäinen kirjoittaja lomalainen:
Kiitos :)
Onko lisää kokemuksia? ainakin valokuvista Peg peregot näyttää kyllä tosi hyviltä. ja menevät aika pieneen kasaankin (kai?)
Vähän ne kyllä kiinostais... Onko kenelläkään kokemuksia näistä ja jostain muusta merkistä?
Noi oli Peg Perego Pliko P3 malliset.

Juu,menee pieneen kasaan.Osta hyvä ihminen,et pety.Sisko etsi Plikoja käytettynä,mutta ei löytänyt.

Mä en suosittelisi noita.. Tuntuvat aika huterilta ja huonolaatuisiltakin..
Meillä I´coo Pico 7 ja ne on hiton hyvät matkarattaat!
Kevyet, tukevat, näppärästi kääntyät, jousitetut takapyörät ja se iso plussa, että niissä ei ole tuplaetupyörät!!

Yhteistyössä