Hyvät ja lämpimät kengät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NallePuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NallePuh

Vieras
Mitkä olisi LÄMPÖISET ja hyvät kengät pihalle äidille? Mulla on Columbian kengät mutta en tykkää niistä kun on aika tönköt ja liukkaat ja ahtaat mut silti pituussuunnassa isot. Eikä edes niin lämpöset kun luulin.

itse hankin vikingin goret ja vaikka eivät ole kauneimmat, niin pysyy varpaat kuivana ja lämpöisinä.. eikä olleet edes kalliit..toisetkin on, columbiat myös, mutten minäkään pidä niistä..

Mulla palelee jalat kaikissa kengissä. En tiedä mitkä olis hyvät, kun lasten kanssa ulkoilee. Goret, nahkaiset talvikengät karvavuorella, kaikki kokeiltu ja aina vaan palelee

Mä koko syksyn mietin,että millaiset kengät ostaisin. Ja sitten menin ja ostaa täräytin karvavuorelliset kumisaappaat!!! :D

Ne on täällä etelän loskassa parhaat. Helpot laittaa jalkaan ja lämpimät. Eilen oli pulkkamäessä jalassa ja lämmin oli. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Minulla on kuomat, eikä koskaan palele. =)

Onko teillä päin usein märkää ja loskaista? Onko silloinkin hyvät?

Tänätalvena on kyllä ollut. Minusta ne menee aikuisella vähän märemmälläkin, ellei sitten satu tykkäämään lätäköistä :D

mutku mä tykkää hyppiä lätäköissä :D Lähinnä ajattelin, et jos on tosi märkää, kuten meillä päin usein on, niin vahingossa voi astua lätäkköön, loskaan ja onko sukat sit heti märät? yleensä mulla on goretexit jalassa märällä kelillä ja varpaat jäässä

Yhteistyössä