Hyvät bikinit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Auttakaas mua valitsemaan bikinit, joita ilkiää tämmösilläkin mopsin korvia muistuttavilla tisseillä varustettu pitää :ashamed:

http://shop.hm.com/fi/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_SPO_BAD

Mä löysin viime kesänä (ja sitä edellisenä) stadiumista aivan loistavat bikinit! ihanan malliset (kolmio) ja vielä tosi tosi tukevat! Suosittelen menemään sinne kun bikinikausi avataan!

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Mä löysin viime kesänä (ja sitä edellisenä) stadiumista aivan loistavat bikinit! ihanan malliset (kolmio) ja vielä tosi tosi tukevat! Suosittelen menemään sinne kun bikinikausi avataan!

Mie tarviisin ne bikinit neljän viikon päästä, kun lähdetään reissuun B)

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:

Mie tarviisin ne bikinit neljän viikon päästä, kun lähdetään reissuun B)

auts, sitten en osaakkaan auttaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Narubikinit ovat parhaat, kun ne voi säätää just sopivankokoisiksi. =)

Mie haluaisin sellaset, millä sais vähän ryhtiä lärpäkkeisiin :ashamed: Tai kai noilla narubikineilläkin sais kun vetäs tarpeeks tiukalle niskaan :laugh:

Oikea koko - ei liian pienet ja tiukalle. Kyllä mun lärpäkkeet ojennukseen meni.

Netistä tosin on todella vaikea ostaa hyvännäköisiä bikineitä - kupit kun voivat olla leveitä tai suippoja ja kaikki mallit eivät ainakaan mulle sovi. Kuvasta sitä ei näe millään. Jos vaan on mahkuja mennä liiviliikkeeseen, niin sinne mars.

Yhteistyössä