HYVÄSTIT YSTÄVILLENI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

palza

Vieras
Kiitos teille rakkaat ystäväni kaikista näistä vuosista joina olemme tunteneet toisemme.
Olemme kokeneet paljon ja kaikenlaista yhdessä,olen ollut tukenanne lastenne synnyttyä,hoitanut lapsianne jotta saatte levätä ja minä joka olen aina ollut vakaa sinkku,enkä koskaan lapsia ole halunnut olen kelvannut turvaksi ja tueksi tilanteessa kuin tilanteessa.
Mutta kuinkas kävikään..rakastuin ja sain lapsia ja siinä samalle te pikkuhiljaa katositte.
ette enää soitelleet,ette pyytäneet ulos,mökille,kylään,ette tarjonneet apua vaikka varmasti muistatte kuinka rankkaa teilläkin on ollut kun lapsen olette saaneet.
Minä olen se joka teille soittaa,pyytää kylään,mökille,kävelylle,ym..kuten ennenkin mutta teillä on aina jotain muuta menoa.
Niinpä päätin nyt lopettaa tämän yli 20 vuotta kestäneen ystävyytemme näin,koska tiedän että kaikki luette tätä palstaa.
Joten kiitos teille näistä upeista vuosista ennen äidiksi tuloani ja kiitos siitä että hylkäsitte minut juuri silloin kun olisin teitä eniten tarvinnut.
En enää tuputa seuraani joten hyvää jatkoa teille kaikille!!!