Hyvästi harmaat.... *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
... ja entinen elämä. Päätin sitten repäistä, heivata harmaat vaatteeni mäkeen ja alkaa naamioitumaan naiseksi :cool:

h1.jpg

h2.jpg

h3.jpg

h5.jpg

Harmaat villahousuni kyllä pidän, niistä en luovu tässä elämässä :D

Hih, hienot kengät. Joo, olen ollut samoilla linjoilla. Kattelin kaappiani, ja eikö siellä muuta ollu kuin mustaa ja harmaata. Nyt alko taas värien kausi. On mulla ennenkin tullut tällanen herätys, ja sitten täysblokki kaikkea harmaata ja mustaa vastaan. En osta kuin värillistä. Kevättä rinnassa varmaankin. :)

[QUOTE="Emi";28134120]Laita kuva vaatteet päällä![/QUOTE]
Olen joskus kokeillut ottaa kuvia peilin kautta, mutta salamavalon takia näkyy vain valopläjäys ja jalat :laugh:

Täh :O Sulla tollaset kengät? Mä luulin että pidät jotain läskäreitä tai muita mummokenkiä. Ite pidän, on mukavia.

Luulin otsikosta että oot värjänny hiukset :saint:

[QUOTE="mutsi";28134271]Et kai ny mikskään tuksuksi ala kuitenkaa...?[/QUOTE]
Katselin tänään yhtä Tuksun kuvaa ja totesin, että 51-vuotiaana mä olenkin ihan mukiinmenevän näköinen :D Joo, ei mitään Tuksu-lookia.

[QUOTE="Maarit";28134634]kukkakuviolla on aivan ihanat :). Harmi etten pysty kävelemään noin korkeilla koroilla :(.[/QUOTE]
En mäkään noilla "maratonille" lähde. Mutta suvun nuorempi polvi vois alkaa menemään naimisiin niin, että tulis kesähäitä :heart:

Yhteistyössä