hyvännäköistä naisseuraa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Etsit ihan selkeästi minua! :) Tai no joo, pituutta ja painoa on varmaan liian vähän sun makuun ja älykkyyskin suhteellinen käsite. En kyllä itse ole seuraa vailla, mutta kuitennii.

Jos etsisin seuraa, haluaisin kiltin ja lempeän jättiläisen; pituus n. 190, paino n. 100 kg (lihasta). Mies tietysti ihastuisi minuun oikopäätä kaikista epätäydellisyyksistäni huolimatta ja viettäsimme sängyssä aikaa tuntitolkulla yhteen menoon! Onneksi en ole vaativainen! xD

Sorry kun tulin sorkkimaan ketjuasi, toivottavasti löydät ihanan naisen!

Vähän päälle puolitoista metriä, n. 50 kg (ehkä vähän alle), pitkät hiukset, nätti, ei mikään kaunotar kuitenkaan. Ujo, eloisa, leikkisä, kiusoitteleva, turhamainen, intohimoinen ja hemmetin mustasukkainen sille päälle sattuessaan. Joku on sanonut enkeliksi mutta totuus taitaa olla lähempänä pientä pirua, heh..

Joskus mä vielä hommaan satunnaista seuraa vaikka netin välityksellä, huolimatta siitä että mun ainoa sokkotreffikokemus oli ihan järkyttävä. Täytyy vielä toipuilla siitä. *puistatuksia* Huhuilen sitten vaikka niksua, jos siinä vaiheessa molemmat voidaan tinkiä kriteereistämme. ;)

Jessus. Jos en olisi ollut pitkään varattu, niin pyytäisin pientä ja nättiä treffeille. Nuo argumenttisi ovat niitä, jotka minua liikuttavat. Tsemppiä sinulle. :)))