Hyvänmielen Tarina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tämä tapahtui eilen minulle. Mies suuttui ja jätti minut kävelemään n. 30 km:n matkaa pimeässä, pakkasessa, tiellä jossa ei ollut valoja, eikä minulla heijastinta. Otin yhden aurausviitan heijastimeksi. Ajattelin, että yritän kävellä koko matkan, koska jouluun oli jo mennyt niin paljon rahaa, että en raskisi viimeistä lahjarahaa käyttää taksiin. Kun olin kävellyt n.17 km niin auto pysähtyi kohdalleni ja mies ojensi minulle heijastinta ja sanoi, että laita tuo itsellesi. No, minä purskahdin itkuun ja sanoin, että en minä haluaisi täällä kävellä, minut on vaan jätetty kävelemään. No hän ja toinen autossa ollut henkilö lupasivat viedä minut kotiin. Sanoin autosta noustessani, että te olitte minun enkelini, sain kokea joulun ihmeen. Kun olin paikat kipeänä, väsyneenä ja hylättynä, niin joku pysähtyi auttamaan. Kiitos siitä.

Kyllä, tämä on totta. Eikä ollut ensimmäinen kerta, mutta viimeksi jätti paikkaan mistä pääsin linja-autolla kotiin. Vaikka pelkäänkin yksinjäämistä niin luulen, että tämän jälkeen en enää pysty suhdetta jatkamaan.

Niin että piti kävellä 17km ennen kuin eka auto tuli vastaan ja sait apua. Oot joko tosi nopea kävelemään tai ole harvinaisen hiljaisen tien löytänyt. Ehkä jossain käsivarren lapissa? Tai niinhän sen täytyykin olla, koska sun kännykkä ei ole saanut kenttää. Mutta kun toimiihan se sielläkin. No mutta oli ehkä joku meteorikuuro, että kentät oli just silloin siellä poissa.

Miten me saatais tasoa näihin tän palstan provoihin?

Niin että piti kävellä 17km ennen kuin eka auto tuli vastaan ja sait apua. Oot joko tosi nopea kävelemään tai ole harvinaisen hiljaisen tien löytänyt. Ehkä jossain käsivarren lapissa? Tai niinhän sen täytyykin olla, koska sun kännykkä ei ole saanut kenttää. Mutta kun toimiihan se sielläkin. No mutta oli ehkä joku meteorikuuro, että kentät oli just silloin siellä poissa.

Miten me saatais tasoa näihin tän palstan provoihin?

Täällä on menossa jokin miesten mustamaalauskampanja. Mies jätti, mies riuhtoi, mies laukeaa heti jne...

No sait kävellä sen 17km. Mulla sama, mutta sudet juoksi perässä niin tuli vähän hoppu. Sen lisäksi venäläinen ilmasukellusalus tuli siinä sitten jossain vaiheessa pään päälle ja ruiskutti sieltä palavaa napalmia. Joku harjoitus oli kai menossa. Mutta se ei nyt oikeastaan ollut vielä mitään, vaan kun salametsästäjät olivat jättäneet karhunrautoja tienvarret täyteen, niin oli jokseenkin ikävä juosta perille jalat nilkoista saakka poikki.

Yhteistyössä