Hyvänenkin aika ettei jolleen tuo pipo sovi..!

10.12.2006
742
0
16
..nimittäin mulle! |O
Ei kyl oo viel minkäänläistä päähinettä löytyn joka tähän pärstään ja nupin muotoon sopis..! :ashamed:
Tuli vaan mieleen kun äsken markkinoilla kävästiin ja oli pakko laittaa ihmisten ilmoille joku päähine kun oli kova lumimyräkkä.. Toisille se sopii vallan mainiosti! :)

ei mullekkaan sovi, oikeesti on iso pää. mutta löysin kirppikseltä sellaisen fleece pipon jossa roikkuu monta sellasta patukkaa joita vois vaikka letittää. siinå menee pään muotoki piiloon.XD

Sama vaiva :kieh:

Nytkin mystisesti kävi taas niin, että juuri tekemäni pipo näytti päässäni aika kamalalta, vaikka lehdessä se näytti hyvältä. Asiaan saattoi vaikuttaa se, että lehdessä se oli jonkun kauniimman ihmisen päässä :whistle:

Vähiten huonosti sopii sellainen neliömäinen pipo, mihin jää ne korvat :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
minkä muotonen pää sulla sit on??
mulla on tuo pipo ongelma kans,ja kun pitäs löytää joku hattu jos meinaa ulkona olla,ettei pää jäädy

Hmmm, sanotaanko että näytän semmoin pinkeempi pipo päässä ihan "munapäältä"..! :laugh:

sama täällä! :laugh:
ootko kokeillu semmosta kireetä pipoa missä olis joku koriste?
hennesissä oli joskus semmosia missä oli semmonen kukka,se vetäis ehkä huomion "munapäästä"..ajattelin tänään ettiä semmosen :whistle:

hennesissä oli joskus semmosia missä oli semmonen kukka,se vetäis ehkä huomion "munapäästä"..ajattelin tänään ettiä semmosen :whistle:

Tai sitten näyttää vain pääsiäismunapäältä :(

mulla on tuo pipo ongelma kans,ja kun pitäs löytää joku hattu jos meinaa ulkona olla,ettei pää jäädy

Hmmm, sanotaanko että näytän semmoin pinkeempi pipo päässä ihan "munapäältä"..! :laugh:

Hmm, toimiskohan..?! :whistle:
Mulla tuo nykyinen (mieheltä lahjaksi saama.. :o ) on semmoin pinksu luonnonvalk. mis edessä on harmaalla adidaksen logo.. Tai jos siihen laittais ite jonkun rintamerkin sivustaan, johan varmaan kaikkien katse kiinnittyis siihen viritelmään.. :laugh:

Hmm, toimiskohan..?! :whistle:
Mulla tuo nykyinen (mieheltä lahjaksi saama.. :o ) on semmoin pinksu luonnonvalk. mis edessä on harmaalla adidaksen logo.. Tai jos siihen laittais ite jonkun rintamerkin sivustaan, johan varmaan kaikkien katse kiinnittyis siihen viritelmään.. :laugh:

voithan sä kokeilla tota :D

Minä tekaisin itse -mustasta fleecestä jossa pääkallokuvioita... Semmoinen iso pääkallo lojottaa nyt tuossa otsan yläpuolella ja voi että pikkupojat tykkää :laugh: Tuo on vähän baskerimallinen, mikään pipo ei tälle pollalle sovellu mutta yllättäen tuo kyllä... ( ja onhan se nyt niiin äitimäinenkin :whistle: )

Mulle ei myöskään käy pipo, enkä ole pipoa käyttänyt 3 luokan jälkeen.Siksi mulla on nytkin talvitakissa oikein kiva huppu jonka voipi vetästä korvien suojaksi jos viima yllättää.

Täällä ihan sama ongelma.. inhoan mennä pipo-ostoksille :( Näytän ihan kamalalta pipo päässä!!!!!!

Paitsi että, sopii mulle semmoinen malli, jossa on ne tupsut tuossa olkapäillä heilumassa - miksikäs sitä sanottiinkaan :D Sekin näyttää kyllä mulla typerältä, eikä ole oikein tyyliäni, mutta parempi se on kuin mikään muu jos pää pitää suojata.

Yhteistyössä