Hyvänen aika, saa onnitella! ;)

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Tilasin itselleni vaatteita... Verkkapuvun S on tosi, tosi reilu. Muista vaatteista 34/36 sopii loistavasti. Rintsikoita joudun lähettämään takaisin viidet, kun kuppikoko on pienentynyt TAAS.

Vaaka näyttää että oon kutistunut 7kg :)

Ai vitsi mutta tuli hyvä mieli, vaikka pitääkin palauttaa vähän vaatteita...

KIITOS!

Ihan uskomatonta, saan tilata itselleni sen koon liivit, mitkä mulla oli viimeksi yläasteella :D Suunnittelin joskus jo rintojen pienennystä kirurgin avulla, mutta riitti kun imetin kuopusta vuoden ;) Eikä ne edes roiku, tai paljon vähemmän ainakin mitä iso-E-tissit roikkui.
Oon aina inhonnut tissejäni, nyt voin olla pian jo tyytyväinen :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:38 pelottava pontso kirjoitti:
Onnea :flower:

Kävin tänään hameen ostamassa mutta nyt en taatusti kokoa kerro :ashamed:
Ennen lapsia minulle meni koon 32 mekko, nyt sitten..... :whistle:
(no jos ette kerro kellekkään, 44)

Mä uskalsin nyt tilata ton kokosia, kun oon kuullut joltain viisaalta, että 5kg pois niin vaatekoko pienenee yhdellä. Ja ainakin näyttäis pitävän paikkaansa.

4kg pitäis vielä saada pois, niin olisin tavoitepainossani, siinä mitä olin ennen lapsia. Mutta oon tohon seitsemäänkin tyytyväinen :)

Oi kun kuulostaa ihanalta. Onnea!
Mulla on muutama kilo ylimäärästä jotka saa lähtee sitten kun pikku kakkonen on maailmassa. Imetys vei hyvin kiloja ainakin esikoisen kohdalla, jospa nytkin. Laihduttaan alan sitten vasta kun lopetan imetyksen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:39 hiirimatto kirjoitti:
Onnea! :flower:
Jospa minäkin voisin joskus palata A-kuppeihin. :snotty:

Kiitos :)

No joo, A-kuppi ois jo ihan turhan hyvää ollakseen totta :D Mä olen niiiiiin tyytyväinen tähän että oon saanut omani kutistettua, nyt jo C:hen :) Siitä tuskin kauheesti kutistuvat enää, kun sitä luokkaa ne olivat pitkään... Vaikka mistä sitä tietää ;)

Ehkä kaikkein mahtavinta on se, että 38/40 koon housuissa lahkeet on aina olleet ihan ylipitkiä, nyt näissä yhtä pienemmissä on jo melkein sopivat :) nimim.persjalkanen :xmas:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:44 Ummali kirjoitti:
Oi kun kuulostaa ihanalta. Onnea!
Mulla on muutama kilo ylimäärästä jotka saa lähtee sitten kun pikku kakkonen on maailmassa. Imetys vei hyvin kiloja ainakin esikoisen kohdalla, jospa nytkin. Laihduttaan alan sitten vasta kun lopetan imetyksen.

No.. :ashamed: Multa lähti vauvakilot ihan suht hyvin (ei niitä jäänyt kuin 5kg, vaikka lisää tuli raskausaikana 16kg), mutta imetysaikana... Lihoin kuin syöttöporsas! Ja nyt imetyksen loppumisesta on puolisen vuotta, ja tässä reilu 2kk oon karistellut kiloja, lähinnä liikuntaa lisäämällä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:56 utelias kirjoitti:
minne olet menossa opiskeleen?

En oo vielä ihan varma... Lukioon, tai lähihoitaja-YOksi =) Riippuen siis toki siitä, mihin mut otetaan ;) Mutta jos molempiin pääsen, niin en vielä yhtään tiedä että kumpaan menen...

Yhteistyössä