Hyvän ripsarin ostin, pakko myöntää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Minä joka viimeksi vuosi sitten varmaan ensinnäkin olen ripsaria käyttänyt, ostin uuden sellaisen eilen. Tänään ollut koekäytössä.
Ei varise, ei paakkuunnu, eikä tunnu raskaalta. Ei leviä vaikka tässä päivän mittaan on monta kertaa tullut silmiä hierottua, kun ei ole ripsaria muistanut.
Ajatella, hyvät 4 euron kaupat :D

Kanebon 38 on paras, en enää ikinä vaihda toiseen. Kestää kyyneleet ja sateet, mutta saa pestyä pois yli 38 asteisella vedellä. Irtoaa sellaisina klöntteinä ja kestää tarvittaessa hyvin myös nukkumisen eli ei todellakaan leviä. Niitäkin on saatavilla pienellä ja isolla päällä, pieni on minulle paras. Maksaa tosin 20?, mutta todellakin on sen arvoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kanebo:
Kanebon 38 on paras, en enää ikinä vaihda toiseen. Kestää kyyneleet ja sateet, mutta saa pestyä pois yli 38 asteisella vedellä. Irtoaa sellaisina klöntteinä ja kestää tarvittaessa hyvin myös nukkumisen eli ei todellakaan leviä. Niitäkin on saatavilla pienellä ja isolla päällä, pieni on minulle paras. Maksaa tosin 20?, mutta todellakin on sen arvoinen.

Mä oon täsmälleen samaa mieltä !! OOtko kokeillu sitä eyelineriä ?

Alkuperäinen kirjoittaja mira:
Kyllä tuo lancome on ehdoton näillä markkinoilla,sorry :)
Kokeiles,niin tiedät mitä on ripsiväri :)

En mä niin ahkera meikkien käyttäjä ole, että niistä alkaisin oikeasti maksamaan. 4egee ja hyvä ripsari, mikäs sen parempi :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

En mä niin ahkera meikkien käyttäjä ole, että niistä alkaisin oikeasti maksamaan. 4egee ja hyvä ripsari, mikäs sen parempi :xmas:

Pysy sää niissä sitten :)

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
En tarvi enää ripsaria, mulla ripsipidennys ja ripsaria ei enää tarvii.

Mullon tummat ripset luonnostaan, niin tulee harvoin käytettyä. Riittää ku taivuttaa, jos siltä tuntuu.

mulla lyhyet ja nekin aivan piikkisuorat, mutta nyt tummat kaartuvat räpsyttimet :) olen tyytyväinen, vaikka niitä huoltaa pitääkin...

Olen tota harkinnut mutta... Käytän Kanebon 38:ia ja viimeksi hankin jonkun cliniquen vastaavan (poistetaan lämpimällä vedellä) mutta jälkimmäinen on surkee. Kanebo on ihan ok, varauksettoman tyytyväinen en ole, menee klöntteihin helposti yms mutta kun se on ainoa joka pysyy ripsissä! Mulla on rasvoittuva iho (näemmä jopa sitten silmien alla...) ja ripsari tosi herkästi valahtaa. Vedenkestävä on vielä huonompi vaihtoehto, koska se reagoi öljyyn, tulkitsee ihon rasvan öljyksi, valahtaa silmien alla ja jämähtää siihen.

Eli, onko Lancomella samantapaista kuin Kanebo 38, poistetaan lämpimällä vedellä? Sitten uskalla kokeilla.

Mäkin luulin halpisripsareita hyviksi ennen kuin kokeilin kunnollista... Nykyään ostan kun ostan niin mukaan tarttuu Kanebo tai Clinique (se kun sopii herkillekin silmille).

mie tykkään myös tosta kanebosta, eu tarvi eriksee puhdistusaineita. eikä se kanebo tee klönttejä jos osaa laittaa sopivan määrän, jos harjaa väriä ripsiin liikaa tulee niistä klönttiset.

Jos ripsari on vanhaa, niin silloin niistä tuppaa tulemaan klönttiset. Ripsarikin pitäisi vaihtaa n.3kk välein! Se on myöskin hygienisesti suositeltavaa, miettikää kuinka paljon bakteereja siellä ripsarissa muhii, jos pitää kuukausia tai jopa vuosia!

Alkuperäinen kirjoittaja km:
En tarvi enää ripsaria, mulla ripsipidennys ja ripsaria ei enää tarvii.

Mulla on erittäin pitkät ripsit luonnostaan ja ei mitkään ihan vaaletkaan mutta ripsivärillä tulee kauniimmaksi.

Itse olen tykännyt "halpiksista" maybellinen sky high curves ripsarista

Yhteistyössä