T
tervetullut vai ei
Vieras
Tuli tuossa mieleen, että jos tuo exä nyt sitten löytää sellaisen naisen, jonka kanssa muuttaa ihan yhteen asumaan ennen kuin tää toinen lapsi on edes maailmassa, niin kuinka moni hyväksyisi tän uuden naisen tulemisen ristiäisiin. Minun on pakko sanoa, että minä en, tänne se ei ole ainakaan siinä vaiheessa vielä tervetullut ja samoin on tuon esikoisen synttäreiden laita, koska ne kuitenkin pidetään mun kotona, samoin kuin toisen lapsen ristiäiset.
Mulla ei periaatteessa ole tuota uutta tyttöystävää vastaa mitään, ovat vasta tapailuasteella, enkä siis voi sanoa, että se olisi kamalan vakavaa, johtuen exän omasta käytöksestä. Enempi mun käy sitä naista sääliksi, sillä exä on ihan selvä narsisti ja tuo nainen jos siitä vakavampaa tulee, niin joutuu suurella todennäköisyydellä kärsimään samasta mistä minäkin olen tässä viimeiset vuodet kärsinyt.
Mulla ei periaatteessa ole tuota uutta tyttöystävää vastaa mitään, ovat vasta tapailuasteella, enkä siis voi sanoa, että se olisi kamalan vakavaa, johtuen exän omasta käytöksestä. Enempi mun käy sitä naista sääliksi, sillä exä on ihan selvä narsisti ja tuo nainen jos siitä vakavampaa tulee, niin joutuu suurella todennäköisyydellä kärsimään samasta mistä minäkin olen tässä viimeiset vuodet kärsinyt.