hyväksyisitkö jos tyttäresi seurustelisi..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilmapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ööh, no olettaisin, että ite olisin 40v tällöin kuten myös mieheni eli tytär katselisi silloin melkein oman isäni ikäistä miestä..

Katsoisin pitkään ja totta kai haluaisin tavata, että miten kummassa voipi ees ihastua noin isolla ikäerolla...

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Ööh, no olettaisin, että ite olisin 40v tällöin kuten myös mieheni eli tytär katselisi silloin melkein oman isäni ikäistä miestä..

Katsoisin pitkään ja totta kai haluaisin tavata, että miten kummassa voipi ees ihastua noin isolla ikäerolla...

:wave: tahtoisin kyllä hyvinkin tutustua jos ymärtäisin mikä siinä oikein on, kun ei kovin normaalilta tunnu

En hyväksyisi seurustelua, ystävyyden kylläkin. Olen itse aikoinani seurustellut 22 vuotta vanhemman miehen kanssa ja meillä meni aika hyvin. Moni asia alkoi kuitenkin loppujenlopuksi vaivaamaan ja ei siinä sitten ollut yhteistä tulevaisuutta;) Tiedän nyt hakeneeni jotain kadotettua isähahmoa!

Halaisin todellakin tavata miehen,yhden kerran kertoakseni mielipiteeni hänenlaisistaan ukoista.Juu en hyväksyisi seurustelusuhdetta.Toki ymmärrän että aikuisia ihmisiä ovat,loppupeleissä päättävät itse asioistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ilmapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja ahne anoppi:
kuinka paljon metsää tolla äijällä olis :D

metsää? ai siis rahaako?

No omistettua metsää, höhlä. Onhan se sitten rahaa kun sen myy. Toisin sanoen jos tyttö perii sen, kun äijä kuolee.

että jos ottaa ittelleen h u o m a t t a v a s t i vanhemman puolison niin pittäähän sillä ainakin muutama sata hehtaaria mettää olla :D

että kun tää nuori puoliso nai sen hengiltä niin jääpä omaisuutta jolla mällätä

(siis tää on nyt ihan vitsi vaan, älkää nyt vaan tosissaan ottako !)

Yhteistyössä