Hyvät vaunut lyhyelle?

Onko kokemusta, mitkä vaunut olisivat ergonomisesti hyvät lyhyehkölle äidille (160cm)? Huomasin, että joissakin vaunuissa se matalin säätökään ei oikein tunnu mukavalta pidemmän päälle työnnellä...
 
esikoinen tulossa
Mä hankin Gesslein Swing-Fi-vaunut ja ne ainakin tuntui hyviltä (oma pituuteni himpun yli 160 cm)... Vauvaa vasta odotellaan. Noissa vaunuissa työntöaisan korkeus säädettävissä välillä 77 - 106 cm. Onnea vaunujen metsästykseen, myönnän - vertailu on tosi vaikeeta...
 
miulla o briot.. ne on v. 2000 luvun alkupuolelta.. ja ne o myytävänä, jos kiinnostaa.. spostii voin laittaa kuvii enempp..
väri vihree
ja tavaroita tuloo mukana


Myydään Brio- merkkiset yhdistelmävaunut. Vaunut on 2000-luvun alkupuolen malli. Ostin itse ne työkaveriltani käytettynä ja meillä oli 1llä lapsella käytössä. Todella siistissä kunnossa. Mukana tulee 2 makuupussia, kissaverkko, sadesuoja, kantokoppa, aurinkovarjo, hoitolaukku
hp.120e
 
Meillä on Teutonian yhdistelmät, suosittelen. Pituutta mullakin se 160cm. Ainakin meidän vaunut on sen verran matalat, että sopivat mulle kaikinpuolin ja plussaa on se että mieskin, joka on erittäin pitkä, pystyy työntämään vaunuja kumartelematta :) Työntöaisaa saa laskettua ja nostettua aika porttaattomasti.
 

Yhteistyössä