Hyvät tuplavaunut/-rattaat? Suositelkaa :)

• Viestiketjun aloittaja Kohta kahden äiti...!
  • Ensimmäinen viesti
Kohta kahden äiti...!
Meillä tulossa ikäeroa esikoisen ja masuasukin välille 1 v 3 kk... apua.. Edessä on siis tuplarattaiden osto. Suositelkaa jotain kivoja ja käteviä rattaita, joissa vauva voi nukkua ja taapero istua?

Kiitos jo etukäteen!!

creme b
Me ostettiin carenan double swingit ja ne oli hyvät, vaikkakin halvemman hintaluokan kärryt. Kokemusta ei oo kalliimmista, mut noi oli ainakin meillä ihan toimivat. Jos ei oo paljoo rahaa laittaa niin suosittelen ehdottomasti, noi on alta 300 e. En viittiny ostaa kalliimpia, kun oli "ykkösvaunut" sen verran kalliit ollu ja ajattelin esikoisen alkavan pian kävellä...

S
Kävin kanssa tutustumassa mallistoihin eräässä liikkeessä. Meille tulee ikäeroa 1v5kk. Olisin himoinnut "sellaisia kaksikerroksisia" mutta täyty kyllä todeta ettei ne toimi kun lapsille tulee noinkin pieni ikäero. Itse päädyin rinnakkain olevaan malliin, omilla kuomuilla sekä omilla selkänojilla. Vauvalle saa ratasosan vaihdettua kopaksi. Naitä vaihtoehtoja riitti, mutta rahatilanteen vuoksi päädyin carenaan. Onneksi lähes kaikissa näissä tuplissa on isot pyörät! :D

vieras
Me ostettiin 1v3kk sitten Brion double wave-rattaat,joita on käytetty joka päivä parikin kertaa nyt 1v3kk ja 2v4kk lapsilla.On aivan loistavat!Kevyet työntää,jopa viime talven lumikinoksissa pääsi hyvin eteenpäin ilmakumirenkailla,eikä hinta oo paha(n.500euroa).Meillä isompi nukkui rattaissa vielä kun pienempi syntyi ja hyvin oli tilaa molemmilla,on vieläkin.Ja ollaan mahduttu niilä kaikista ovista menemään.Suosittelen!

vp
Olen tutkaillut samaa asiaa jo pari kuukautta... ja lopulta hyviä tuplia ei ole paljoa! Carenat olis meille huonot koska työntöaisaa ei saa säädettyä, ja olen lyhyt. Lisäksi olen huomannyt yksöisrattaista että työtöaisan säätö on tosi kätevä esim. pienessä hississä tms missä pitää mahtua niin työntöaisaa nostamalla tai laskemalla menee vähemmän tilaa.

Toinen juttu mitä kannattaa miettiä on se, että kaksoisrattaat on painavammat ja hankalammat työntää ja ainakin itse päädyin siihen tulokseen että kääntyvät etupyörät on must, että pääsee kunnolla liikkumaan ja kääntymään ainakin kaupungissa ja muutenkin asfalttiteillä (ylensä ne saa lukittua lumessa ja kurassa liikkumista varten)

Ja vielä yksi tärkeä juttu on LEVEYS monet, esim emmaljungat on tosi leveitä.

Näin olen itse päätynyt siihen että easywalker duot pitäis tulla meille... jos vaan jostain löytyis käytetyt.

Yhteistyössä