halu tietää
eli mitä tarvikkeita ostit vauvallesi? mitkä oli turhimmat ja vastaavasti mitkä oli parhaimmat?
Kyllä, ihmiset ovat erilaisia. Kantoliinaa, rintapumppua ja imetystyynyä en käyttänyt juuri lainkaan. Pinnasänky taas oli kovassa käytössä Ja juu, imetin 12kk. Kantoliina oli kaverilta lainassa ja se onkin tosi hyvä tapa testata, tuleeko jotakin tavaraa käytettyä.Alkuperäinen kirjoittaja tarpeet ovat erilaisia:Tärkeimmät tavarat minulla olivat kantoliina, imetystyyny, rintapumppu ja siihen mikrosterilaattori.
Tavaroita joita meillä ei ollut oli mm. pinnasänky.
Piti vielä lisätä, että rintapumppu on hyvä kyllä olla ennen synnytystä hankittuna, koska jos maito pakkautuu tai tulee rintatulehduksen oireita heti ekoina päivinä, niin se on mukava olla olemassa. Sekin oli mulla lainassaAlkuperäinen kirjoittaja erilaisia ollaan:Kyllä, ihmiset ovat erilaisia. Kantoliinaa, rintapumppua ja imetystyynyä en käyttänyt juuri lainkaan. Pinnasänky taas oli kovassa käytössä Ja juu, imetin 12kk. Kantoliina oli kaverilta lainassa ja se onkin tosi hyvä tapa testata, tuleeko jotakin tavaraa käytettyä.Alkuperäinen kirjoittaja tarpeet ovat erilaisia:Tärkeimmät tavarat minulla olivat kantoliina, imetystyyny, rintapumppu ja siihen mikrosterilaattori.
Tavaroita joita meillä ei ollut oli mm. pinnasänky.
Lisäksi mun mielestä tavaroita kannattaa hankkia tarpeeseen, ei etukäteen.
http://image.nettix.fi/extra/itemimg/726501_726600/bumbo-istuin-kavely-tuoli-726567_b_e42ba8a9f0a42577.jpgAlkuperäinen kirjoittaja e:mikä on bumbo?