Hyvät ja huonot puolet Älvsbytalosta !!!!

Carella
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 09:08 Minä Ite kirjoitti:
Kyllähän hyvin moni ostaa Älvärin...
Älväri on erittäin karsittu perustalo, jossa ei ole mitään hienoa eikä erikoista. Se on hyvä esimerkki minkälainen talo tulee kun kaikki tehdään halvimmalla mahdollisella. Ei Älvsbytalon hinta perustu siihen että talovalmistaja ottaisi pienemmän katteen tuotteestaan. Halpa hinta perustuu suuriin valmistuseriin, vakioituihin paketteihin ja erittäin halpoihin materiaaleihin ja karsittuun
sisustukseen ja varustukseen.

Ihan niinkuin autoissakin. Joku ostaa uuden Ladan ja ajaa sillä ja voi jopa olla ihan tyytyväinen. Joku ostaa taas sen Mersun, Volvon, Toyotan tms. Ladaa paremman auton. Kaikki nämä autot on tehty samaa tarkoitusta varten... Hinnasta voi suoraan päätellä laadun ja varustuksen, sama pätee myös taloissa. Älväri on talojen Lada...

Mutta älkää ikinä luulko että Älvsbytalo olisi yhtä hyvä tai vertailukelpoinen perinteiseen suomalaisen talopaketin rinnalla.

Älvsbytalo on halpa, siinä on sen myyntivaltti.
Yhdyn tähän samaan!Toiset ostaa Ladan ja toiset mersun!Just näin! :LOL:
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 11:26 Katiaana kirjoitti:
Tuolla aikasemmin tuon Minä:n kirjotus oli kyllä huvittava. Ei sais uskoo mitä sanotaan älväreistä.

Jokainen voi soittaa timpureille jotka ammatikseen rakentavat taloja, niin jokaiselta tulee sama vastaus. nm. kokemusta on.

Me sitä mietimme ja saimme jokaiselta kaveri timpurilta semmoset vika listat että annataan olla.

Meidän kaveri, timpuri hänkin, rakensi älvärin. Sanoi että tässä ollaan kun pois ei päästä. Laittaneet niin paljon itse siihen ja jos myyntiin pannaan ei niitä arvosteta että on laitettu leivaria, takkaa, laattoja, terasseja yms yms yms, kaappeja, laatat, laminaatit. Ei, ei niitä lasketa, se on älväri ja hinta paljon halvempi kuin vastaava muu talo.

Täällä, meidän kylällä on Älväri, 150 neliöö. ollu kaupan jo pian 2v ja hinta on 124t e. Eli halpa. Kaikki laitettu itse viimesen päälle. Hassua, miksihän kukaan ei osta? :whistle:

hassua tosiaan kun meidän kylällä oli tossa joku aika sitten vähän keskeneräinen älväri myynnissä ja hintaa 170 000?.uudella asutusalueella ja ihan mukavankokoinen tontti.ehti kerran olla lehdessä kun meni jo kaupaksi.mutta toiset pitää mersuista ja toiset ladoista.eipä auta muiden valittaa toisten mieltymyksista.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 23:45 Carella kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 09:08 Minä Ite kirjoitti:
Kyllähän hyvin moni ostaa Älvärin...
Älväri on erittäin karsittu perustalo, jossa ei ole mitään hienoa eikä erikoista. Se on hyvä esimerkki minkälainen talo tulee kun kaikki tehdään halvimmalla mahdollisella. Ei Älvsbytalon hinta perustu siihen että talovalmistaja ottaisi pienemmän katteen tuotteestaan. Halpa hinta perustuu suuriin valmistuseriin, vakioituihin paketteihin ja erittäin halpoihin materiaaleihin ja karsittuun
sisustukseen ja varustukseen.

Ihan niinkuin autoissakin. Joku ostaa uuden Ladan ja ajaa sillä ja voi jopa olla ihan tyytyväinen. Joku ostaa taas sen Mersun, Volvon, Toyotan tms. Ladaa paremman auton. Kaikki nämä autot on tehty samaa tarkoitusta varten... Hinnasta voi suoraan päätellä laadun ja varustuksen, sama pätee myös taloissa. Älväri on talojen Lada...

Mutta älkää ikinä luulko että Älvsbytalo olisi yhtä hyvä tai vertailukelpoinen perinteiseen suomalaisen talopaketin rinnalla.

Älvsbytalo on halpa, siinä on sen myyntivaltti.
Yhdyn tähän samaan!Toiset ostaa Ladan ja toiset mersun!Just näin! :LOL:
niin just,kun jotkut tykkää mersuista ja toiset tykkää ladoista... :kieh: kaikkia ei voi pakottaa tykkää mersusta.
 

Yhteistyössä