Hyvät ja huonot konstit kissan karkottamiseksi pihalta

  • Viestiketjun aloittaja Allerginen ja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti
Allerginen ja ärsyyntynyt
Naapuriin tuli kissa. Nyt tuo kissa on jatkuvasti vapaana ulkona ja kissanpaskaa meidän pihalla. Kissanpissiä myös. En pidä kissoista enkä haluaisi tuon kissan ulkoilevan pihallamme. Puhe ei tunnu naapureihin tehoavan joten mitä muita vaihtoehtoja mulla on?

Ottaa kissa kiinni? Miten?
 
..
meillä on sama, naapurin kissa tulee meidän pihalle tappelemaan meidän kissan kanssa (oma on valjaissa). pari kertaa käynyt heittämssä kivellä vierasta kattia mutta aina se tunkee takasin
 
"Vieras"
Miten se kissa loukutetaan? Pitääkö mun siis ostaa joku kissan kuljetushäkki? En yhtään tiedä kuinka toimitaan ja missä se löytöeläinssema on? Idioottimaista sekin että takuulla tietävät sitten kuka kissan kiinni otti.

Kaupunkialueella asutaan, tosi pienet tontit. Kissa on iso valkoinen ja tuuheahäntäinen, ei mikään pentu.
 
"Vieras"
No mitähän ihmettä tolke voi tehdä? Mielessä käyny että syötön sille kohta jotain myrkkyä. Mutta sittenkin naapureiden olis aika helppo tietää kuka siitä kissasta halusi eroon. Voi hemmetti sentään.
 
"xyz"
Itse otin keväällä yhteyttä lyötöeläinkotiin hieman samanlaisen ongelman takia. Sieltä löytyy kissanloukkuja panttia vastaan, opettavat varmaan miten käytetään. Eli ei muuta kuin loukutat ja kiikutat eläinkotiin (jotkut saattavat jopa hakea loukun kissoineen?). Naapurisi joutuu sitten kissansa eläinkodista maksua vastaan lunastamaan.
 
Hommaa koira tai ota kaverilta lainaksi. Ei ole enää kissaa pihalla, koira voi olla kyllä naapurin pihalla :LOL:

Toimi ainakin meillä, aikani katsoin kun naapurin katti kävi hiekkalaatikolla asioimassa ja päästin sitten tyynesti hurtan pihalle. Siellä se pihakuusessa keikkui, naapurin Iiris, eikä ole sen koommin tullut ;)
 

Yhteistyössä