..
Millä merkillä on hyviä imetysliivejä mihin oikeasti mahtuu tissit??! Ja niin että pysyy ympärys kuitenkin paikallaan...Ja oishan se kiva jos eivät näytä aneemisen pieneläimen makuupussilta.
Muistatko mikä Anitan malli sulla oli?Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Anitan liivit mulla ja tosi hyvät. Mulla isot ryntäät ja vieläkin riitti kokoja ylöspäin. Mukavat ja tukevat eikä sellaset rumat.
Täytyy tsekata...on ne tuola edelleen olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muistatko mikä Anitan malli sulla oli?Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Anitan liivit mulla ja tosi hyvät. Mulla isot ryntäät ja vieläkin riitti kokoja ylöspäin. Mukavat ja tukevat eikä sellaset rumat.
Oh, ihanaa jos viitsit!Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Täytyy tsekata...on ne tuola edelleen olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muistatko mikä Anitan malli sulla oli?Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Anitan liivit mulla ja tosi hyvät. Mulla isot ryntäät ja vieläkin riitti kokoja ylöspäin. Mukavat ja tukevat eikä sellaset rumat.
Jos stockalle pääset niin sielä oli erimalleja ja paljon kokoja.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oh, ihanaa jos viitsit!Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Täytyy tsekata...on ne tuola edelleen olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muistatko mikä Anitan malli sulla oli?Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Anitan liivit mulla ja tosi hyvät. Mulla isot ryntäät ja vieläkin riitti kokoja ylöspäin. Mukavat ja tukevat eikä sellaset rumat.
Mä asun ulkomailla ja olen siksi niin kiinnostunut siitä mallista, täällä on kyllä Anitan liivejä mutta olisi helpompi mennä kauppaan kokeilemaan ja kyselemään kun olisi joku malli tiedossa Kaupoissa missä olen käynyt, ei ole ollut kuin muutamaa mallia tarjolla. Ehkäpä he tilaisivat?Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Jos stockalle pääset niin sielä oli erimalleja ja paljon kokoja.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oh, ihanaa jos viitsit!Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Täytyy tsekata...on ne tuola edelleen olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muistatko mikä Anitan malli sulla oli?Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Anitan liivit mulla ja tosi hyvät. Mulla isot ryntäät ja vieläkin riitti kokoja ylöspäin. Mukavat ja tukevat eikä sellaset rumat.
5062 on se malli. Kyl varmaan tilaavat pyydettäessä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä asun ulkomailla ja olen siksi niin kiinnostunut siitä mallista, täällä on kyllä Anitan liivejä mutta olisi helpompi mennä kauppaan kokeilemaan ja kyselemään kun olisi joku malli tiedossa Kaupoissa missä olen käynyt, ei ole ollut kuin muutamaa mallia tarjolla. Ehkäpä he tilaisivat?Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Jos stockalle pääset niin sielä oli erimalleja ja paljon kokoja.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oh, ihanaa jos viitsit!Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Täytyy tsekata...on ne tuola edelleen olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muistatko mikä Anitan malli sulla oli?Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Anitan liivit mulla ja tosi hyvät. Mulla isot ryntäät ja vieläkin riitti kokoja ylöspäin. Mukavat ja tukevat eikä sellaset rumat.
Suuri kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:5062 on se malli. Kyl varmaan tilaavat pyydettäessä.
Oi, kiitos myös tästä! Netistä koitankin mitä todennäköisimmin tilata Anitan sivutkin löysin ja niiltä tuon Leijona76 suositteleman mallin Changelta kysyn myös, josko lähettävät ulkomaille.Alkuperäinen kirjoittaja ikuisuus:Mulla on ollut käytössä koko imetysajan ja loppuraskaudenkin aikana Bravadon Body Silk Seamless -liivit ja ovat kyllä olleet todella hyvät!
Tilasin täältä: http://www.nursingbra.co.uk/ Hinta tippui parilla kympillä verrattuna Suomen hintoihin ja paketti tuli kotiin alle viikossa. Postimaksuja ei myöskään tule.