hyvät herrat ja leidit...vai miten se nyt meni

oletteko seuranneet tv ohjelmaa jossa on kolme miestä vastaan kolme naista...miesten ja naisten eroista.....

huvittavaa kun paljon löytää itseään siitä ja nyt erilailla ajattelee omia tilanteita kotona.....

meillä yks päivä: mies teki ruuan (karjalanpaistia) ja valmiita laatikoita: aloin sitä ottamaan kun hän sanoi että "maista suola, en laittanut paljoa, sitä voi sitten lisätä"...sanoin joo....

aloin syömään ruokaa kun mies kysyi mitä tykkäät.....maistelin maistelin....ja lopulta mitään sen kummempaa ajattelematta sanoin: tosi ihanalta maistuu laatikot (piiiiitkästä aikaa). Mies et entäs paisti, minä: suolaa sais olla enemmän.....

Hyvät herrat ja leidit.....joku toinen nainen olis varmaan kehunut miehen ruuan maasta taivaisiin ja sitä varmaan mieskin odotti...se oli hyvää oikeesti...suolaa vaan enemmän (lasten taka ei paljoa laittanut), mutta minä tomppeli kehuin vaan valmiita laatikoita :D
jos mies olis erehtynyt kehumaan valmiita laatikoita enemmän kun mun tekemää paistia niin olis saanut nousta pöydästä ja poistua ulkoruokintaan :D
 

Yhteistyössä