hyväperseisille naisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jos on hyvä perse, niin saako sitä katsoa?

Ja miltä tuntuu kun katsotaan? Katsooko naiset naisten perseitä?

Sillä eihän mikään ole niin ihana kuin hyvä perse.

Itellä aika iso ja muhkea peppu josta saanut kehuja miehiltä ja naisiltA. Kyllä
Sitä huomaa miesten katseet joskus ja siitä voi
Hämmentyä. Mutta loppujen lopuksi se on vaan imartelevaa. <3

nii mikä on hyvä... liian iso ei mielestäni hyvä. muuten hoikalla latinotyyppinen peffa tai sinnepäin aika jees. niinku itsellä :D Jos haluun et katsotaan niin sen mukaan laitan kudetta päälle löysempään tai tiukempaan.

Ööö... Saa sitä katsoa, muttei niin että mä huomaan. Silmiinpistävä tuijotus ei oo varmasti kenestäkään kivaa. Tuijotetaan sit persusta, tissejä tai vaikka hiustyyliä.

Tietty sit kun olen paikassa missä on sallittua että tarkoituksella pyllistelen ja ketkä haluavat, tuijottavat, silloin saa vapaasti, kiitos. :p

No mä katon ihan uteliaisuuttani ja mietin aina minkälaisia liikkeitä kannattas tehdä että semmosen saa. Katson ja mietin onko se lihasta vai muuten vaan semmoinen. Silloin ei ole väliä, onko se miehen, naisen tai lapsen. Useimmiten hyvä pylly on lapsilla tai nuorilla ihmisillä.

Ei varmasti mikään limainen tuijotus kenestäkään ole mukava.

No mä katon ihan uteliaisuuttani ja mietin aina minkälaisia liikkeitä kannattas tehdä että semmosen saa. Katson ja mietin onko se lihasta vai muuten vaan semmoinen. Silloin ei ole väliä, onko se miehen, naisen tai lapsen. Useimmiten hyvä pylly on lapsilla tai nuorilla ihmisillä.

Ei varmasti mikään limainen tuijotus kenestäkään ole mukava.
Minkä ikäisiä lapsia sä tarkoitat? Kuulostaa vaan oudolta (siis ei en tarkoita että kuulostaisi väärältä, vaan kuulostaa oudolta että lapsella voisi olla ns. hyvännäköinen peppu) :D

Minkä ikäisiä lapsia sä tarkoitat? Kuulostaa vaan oudolta (siis ei en tarkoita että kuulostaisi väärältä, vaan kuulostaa oudolta että lapsella voisi olla ns. hyvännäköinen peppu) :D
No lapsilla usein on sellainen kuplapeppu kun lapset hyppii ja juoksee ja pomppii. Siis todella harvalla lapsella on lättänä. Murrosikäisillä alkaa joillain olemaan kun ei enää liiku niin paljon ja rasva alkaa kertyä.

0514b714ae2f2883624868e68adae5a3c8509-wm.jpg

Minulla ei ole tapana kulkea niska kenossa taakseni vilkuillen, katseleeko joku mahdollisesti takapuoltani. Eihän sitä muuten voi tietää.

Peppuani on kyllä kehuttu paljon ja omasta mielestänikin se on upea. Sitä saa katsella ihan vapaasti.

Yhteistyössä