Hyväksyttekö jos äijälläsi on k-18 kuva taustana kännyssä

Kada
No ei kai siinä mitään pahaa olisi (ellei olisi sen ikäisiä lapsia jotka voisivat kännykän saada käsiinsä), mutta kuulostaa aika epätodennäköiseltä, että olisin missään olosuhteissa valinnut niin dorkan äijän joka haluaisi sellaista kuvaa pitää. :D
 
vieras
No ei todellakaan ole hyväksyttävää pitää tuollaisia taustakuvia kännykässä, kun perheessä on lapsi(a)! :eek: Lapsihan näkee sen heti, jos kännykkä on hänen silmiensä ulottuvilla. On sitäpaitsi rikos altistaa lapsi seksuaalisen materiaalin näkemiselle!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
En usko et mun miestä kiinnostas edes moinen. Eikö se oo teinipoikien juttu sellainen? :LOL:
Vähän semmonen kyl, et voi sit kavereille näyttää, et hei pojat, ootteko tälläst enne nähny, täsä on pillu. :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
En usko et mun miestä kiinnostas edes moinen. Eikö se oo teinipoikien juttu sellainen? :LOL:
Vähän semmonen kyl, et voi sit kavereille näyttää, et hei pojat, ootteko tälläst enne nähny, täsä on pillu. :$
Just. Vahva mielleyhtymä tästä tulee karvanoppiin, vanhaan tuninki-nissaniin, poppivehkeisiin ja lippispäiseen amispoikaan... :whistle:
 
lauri
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 21:37 Piipi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 21:36 pintelin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 21:34 Piipi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 21:32 MeMyselfandIrene kirjoitti:
, amisviiksinen teini, joka ajaa dixdax-corollalla :D
karvanopat heiluen taustapeilistä ja umppaumppamusiikki täysillä :whistle:
Wunderbaumeja unohtamatta :D ja niisäkin tietty alastomat naiset.. ;)
Juuh ja penkinpäälliset on tekotiikerinkarvaa ja autossa on liekkimaalaukset ja matalaprofiilirenkaat ;)
Ratissakin pitää olla karvapäällinen. :D
 
papukaijan ruokottomat puheet
Minulle aivan sama. Jos äijä laittaisi kännykkäänsä jonkin rasvaisen kuvan ja leimautuisi sen vuoksi jonkun silmissä keskenkasvuiseksi vemputtajaksi, niin oman maineensa hän sillä vain pilaisi!

Yhdellä poikkeuksella: Omaa nakukuvaani en antaisi laittaa! Se taas johtuu siitä, että sillä kuvalla olisi todennäköisesti päivän aikana suuri joukko muitakin katsojia miehen lisäksi.
 

Yhteistyössä