ap
On se Majuri kiva kun me voidaan auttaa sua. Aattele nyt oikeinAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mulla on kanki kankeena ja kämmen ympärillä
On se Majuri kiva kun me voidaan auttaa sua. Aattele nyt oikeinAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mulla on kanki kankeena ja kämmen ympärillä
Ah jepAlkuperäinen kirjoittaja ap:On se Majuri kiva kun me voidaan auttaa sua. Aattele nyt oikeinAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mulla on kanki kankeena ja kämmen ympärillä
Noni, nyt alkaa tehdä herkkää, siltä tulee enään yksitavuisia sanoja :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Ah jepAlkuperäinen kirjoittaja ap:On se Majuri kiva kun me voidaan auttaa sua. Aattele nyt oikeinAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mulla on kanki kankeena ja kämmen ympärillä
ÖhAlkuperäinen kirjoittaja ok:Mutta näille on vähän eri foorumit näille jutuille ehkä...
On varmaan yhdellä kädellä hankalampi naputella näppäimiä. Mites onkos teillä palstahierojilla sellaiset suojat näppäimien päällä? Ilkeä jos menee näppäimistö tahmeaksi.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Noni, nyt alkaa tehdä herkkää, siltä tulee enään yksitavuisia sanoja :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Ah jepAlkuperäinen kirjoittaja ap:On se Majuri kiva kun me voidaan auttaa sua. Aattele nyt oikeinAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mulla on kanki kankeena ja kämmen ympärillä
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Mutta näille on vähän eri foorumit näille jutuille ehkä...
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:ja täytyy sanoa että täytyy olla aika fakiiri jos näitä lukiessa saa irtoamaan :snotty:
Siksipä piti pitää pieni palstatauko :saint:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:ja täytyy sanoa että täytyy olla aika fakiiri jos näitä lukiessa saa irtoamaan :snotty:
Palstafetissi "uuh beibe, bannaa mut..."Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:ja täytyy sanoa että täytyy olla aika fakiiri jos näitä lukiessa saa irtoamaan :snotty:
Totta tai sitten omata eriskummallinen pervessio
Mites oisAlkuperäinen kirjoittaja Maniac:En pahemmin.Alakerran räplääminen riittää.Tykkään kun mies hyväilee.
Alkuperäinen kirjoittaja iltaleski:Minä silloin kun pidän omaa kivaa. Tuntuu hyvältä kun makaa sängyllä ja puristelee/hyväilee tissejä samalla kun toinen käsi tekee jalkovälissä omaa työtänsä.
Aah, kun alkoi tekeen mieli...
yhdyn tuohonAlkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:Alkuperäinen kirjoittaja iltaleski:Minä silloin kun pidän omaa kivaa. Tuntuu hyvältä kun makaa sängyllä ja puristelee/hyväilee tissejä samalla kun toinen käsi tekee jalkovälissä omaa työtänsä.
Aah, kun alkoi tekeen mieli...
TOTTAKAI,väh. joka toinen pvä