einstein
olin täällä tänään reilun tunnin..en saanut apuja vaivaani enkä sitä odottanutkaan,mut silti,,miten te jtokut jaksatte olla täällä illasta iltaan,tunnista tuntiin??
Moikka keittis =) ... Pakko moikata vanhaa tuttua kun en kovin usein käy täällä... Jos koskaanAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mähän olen ollut jo useamman tunnin pois täältä Hyvää yötä kuitenkin :wave:
Moikka moikka :wave: Oli pakko avata tämä uudestaan, kun silmiäni pari kertaa hieraistuani totesin, että kyllä..kyllä se on vanha tuttu nikki siinäAlkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Moikka keittis =) ... Pakko moikata vanhaa tuttua kun en kovin usein käy täällä... Jos koskaan
Ihan hyvää kiitos. Joululahjatkin yhtä lukuunottamatta hankittuna. Mitäs itselesi?Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Mitäs kuuluu nykyään... Toivottavasti vain hyvää ...
No lasten kanssa elelen ja joulua valmistelen... Tänään tein laatikot...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ihan hyvää kiitos. Joululahjatkin yhtä lukuunottamatta hankittuna. Mitäs itselesi?Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Mitäs kuuluu nykyään... Toivottavasti vain hyvää ...
Ehkä se puuttuva vielä piankin löytyy Mulla täytti toi kuopus pari viikkoa sitten 18 v, joten tässä elellään kahden aikuisen taloudessa. Lukio vielä pojalla kesken, joten katsotaan vasta intin jälkeen omilleen muuttoa.Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:No lasten kanssa elelen ja joulua valmistelen... Tänään tein laatikot...
Suht mallillaan elämä, tietty jotain puuttuu kuten varmaan tiedät mutta näillä mennään =)
Kiva kuulla että kuuluu hyvää...
Löytyisihän niitä mutta annan ensin ajan parantaa haavat ja vasta sitten jatkan oikeasti eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ehkä se puuttuva vielä piankin löytyy Mulla täytti toi kuopus pari viikkoa sitten 18 v, joten tässä elellään kahden aikuisen taloudessa. Lukio vielä pojalla kesken, joten katsotaan vasta intin jälkeen omilleen muuttoa.Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:No lasten kanssa elelen ja joulua valmistelen... Tänään tein laatikot...
Suht mallillaan elämä, tietty jotain puuttuu kuten varmaan tiedät mutta näillä mennään =)
Kiva kuulla että kuuluu hyvää...
Ihan järkevää käsitellä menneet ensin. Jokos sun pieninkin on noin "iso"? :heart: Aika rientää.Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Löytyisihän niitä mutta annan ensin ajan parantaa haavat ja vasta sitten jatkan oikeasti eteenpäin.
Täysi-ikäiseksi tuli sitten... Minulla pienin täytti pe 4...
Omilleen muutto tulee ajallaan ja se on yksi muutos elämässä... Molempien
Äläpä muuta sano. Ja silloin aloittamani remontti on edelleen kesken :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Äkkiä se aika menee kun Keittiksenki esikoinen jo 3v asunu omillaan. Vastahan se muutti.
Pienin on juurikin tuollainen :heart: ...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ihan järkevää käsitellä menneet ensin. Jokos sun pieninkin on noin "iso"? :heart: Aika rientää.Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Löytyisihän niitä mutta annan ensin ajan parantaa haavat ja vasta sitten jatkan oikeasti eteenpäin.
Täysi-ikäiseksi tuli sitten... Minulla pienin täytti pe 4...
Omilleen muutto tulee ajallaan ja se on yksi muutos elämässä... Molempien
Esikoisen muutosta tulee kohta 3 vuotta. Oli siinäkin totuttelemista, mutta kun tuo kuopus muuttaa, niin varmaan tulee ihan hömö olo. Tosin suunnitelmissa on, että myyn sitten kämpän ja joko muutan maalle pohjoiseen tai sitten ripustan rukkaset naulaan ja muutan jonnekin, missä lämpötila ei koskaan laske alle nollan B)
Yritän edelleen. En mä varmaan muuhun enää sopeutuisikaan. Tottunut niin tähän, että saa itse määrätä tekemisistään.Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Pienin on juurikin tuollainen :heart: ...
Hienoja suunnitelmia, kannattaa pitää niistä kiinni niin kuin kaikista unelmista etteivät karkaa...
Elämä on parasta aikaa ihmiselämässä...
Vieläkö yrität vai jo lopettanut?
Sama yrittämisen meininki minulla...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Yritän edelleen. En mä varmaan muuhun enää sopeutuisikaan. Tottunut niin tähän, että saa itse määrätä tekemisistään.Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Pienin on juurikin tuollainen :heart: ...
Hienoja suunnitelmia, kannattaa pitää niistä kiinni niin kuin kaikista unelmista etteivät karkaa...
Elämä on parasta aikaa ihmiselämässä...
Vieläkö yrität vai jo lopettanut?
Hyvää yötä ja rauhallista joulun alusaikaa :hug: Nähdään taas.Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Sama yrittämisen meininki minulla...
Sikäli olemme oikeassa ketjussa että toivotan sinulle hyvää yötä...
Ja oikein hienoa jatkoa :heart: ...
Piipahdan taas joskus täällä... Pidä itsestäsi hyvää huolta =) ...
Nähdään :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Hyvää yötä ja rauhallista joulun alusaikaa :hug: Nähdään taas.Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Sama yrittämisen meininki minulla...
Sikäli olemme oikeassa ketjussa että toivotan sinulle hyvää yötä...
Ja oikein hienoa jatkoa :heart: ...
Piipahdan taas joskus täällä... Pidä itsestäsi hyvää huolta =) ...