vierailija
Fazer, Brunberg ja Panda tekevät nykyään niin huonoa suklaata, että huh huh!
Ei sula suussa eikä tule herkullista makunautintoa enää.
Ei sula suussa eikä tule herkullista makunautintoa enää.
Dallas pulla tai donitsi berliinin munkki on kyl jees. Ootkos niitä maistellut? Tai siis kinuski berliinin munkkiHarmittaa. Ei ole enää mitää hyvää herkkua.
En ole lihonut suklaasta. Pikemminkin se on ollut hyväksi, että pysyn edes normaalipainossa enkä laihdu olemattomiin.
En. En niin välitä pullista.Dallas pulla tai donitsi berliinin munkki on kyl jees. Ootkos niitä maistellut? Tai siis kinuski berliinin munkki
Noh ootko maistanut sitä toffee munkkia koskaan?. Itse tänään retkahdin ja ostin yhden toffee munkin jälkkäriksEn. En niin välitä pullista.
Ostin tänään berliininmunkin kahvilasta. Oli erittäin hyvää.Dallas pulla tai donitsi berliinin munkki on kyl jees. Ootkos niitä maistellut? Tai siis kinuski berliinin munkki
Jooh siis tossa on pointti. Mä olin melkeen 2kk ilman nettiä ni mieli oli ihana. siiskun mä luen näit juttui nih jotenkin mieli turtuu ja ilo katoaa ja tulee tylsistnyt mieli mutkun oli ilman nettiä nih mieli oli kevyempi. Nyt oon taas tässä et scrollaan juttui ees taas vaik se ei oo hedelmällistä. Esim hyvä kirja piristää mieltä. Mut netti juttujen lukeminen sit taas tuo tympääntyneisyyttä ja tulee raskas olo ei aina mut netti lakko teki hyvää. Kuinka kauan sä oot pystynyt olemaan ilman nettiä parhaimmillaan ja millä silloin täytät päiväsi? Missäs kahvilassa on berliinin munkkei mun kahvilas niit ei oo tullut vastaan? Joitko kahvin sen berliinin munkin kanssa? Must on kiva kattella ihmisii ketä tulee ja mitä tekee kahvilassaOstin tänään berliininmunkin kahvilasta. Oli erittäin hyvää.
CM:ssä on FazerIn tummat suklaapatukat tarjouksessa kassahyllyssä.
Tänään ruokahaluni on tipotiessään. Vatsani kurnii, mutta mitään ei tee mieli.
Näyttelijä,Iina Kuustonen kertoo jossain nettijutussa netin selaamisen huonoista puolista.
”Kuustonen kertoi myös tietävänsä, mitä someähky on. Hän on aina tietoisesti viettänyt vain pakollisen ajan puhelimella.
– En pidä siitä olosta, joka tulee, kun selailee sosiaalista mediaa tai on tuntikausia ruutujen äärellä. Mielestäni se vaikuttaa heti ahdistuneisuuteen ja hermostoon, Kuustonen pohti.””
Joo tosta erosta mun ja lapsen äitin ero oli siisti. Mä otin sen eron esille ja sit me keskusteltiin kaikesta ja kummatkin oli helpottuneita erosta se oli oikee ratkasu ei liittynyt kolmansii osapuolii. Ennen tota ero keskusteluu nih mä olin jo aina rynnännyt uuteen suhteeseen edellisis suhteis. Se oli sellaista päätöntä menoa sillon nuorempana. Me otettiin viikko viikko systeemi mut sit vuonna 2017 sairastuin tosi pahasti ja mieli oli sillon pitkään sekaisin nih lapsen äidist tuli sillon lähivanhempi ja kiitinkin sitä et on jaksanut hoitaa ja olla isosti vastuussa lapsestani et teit paljon hyvää työtä sillonku olin poissa pelistä. Ainiin siis kun olin sairaalassa ni lapsen äiti toi mulle ihan kirjakaupasta ostettuja kirjoja ja toi herkkujakin. Se oli viel niin hyvä et ties mistä kirjasta tykkään. Mä en ymmärrä miksi suomalaisia naisia haukutaan paljon mulle suomalais naiset on ollut melkeinpä aina tosi mukavia ja avuliaita ja tehnyt niitä pikku tekoi kuten tuoda vaik kirja just sinne sairalaan ja pidemmis suhteis on ollut tosi harvinaista et riidellään mistään ne riitelyt on ollu super harvinaisii.Ostin eilen berliininmunkin kahvilasta, ja otin sen mukaani. Pullavitriinin kaikki herkut olivat samanhintaiset. Laatu oli selvästi parempi kuin ruokakaupoissa.
Hyvä kun todistit, että somen liika selaaminen ei ole hyväksi.
Radiossa puhuu parhaillaan psykologi Julia Korkman somemaailman vaaroista.
Hän on erikoistunut oikeuspsykologiaan.
Vuosikymmeniä sitten sain lukijani repeämään liitoksistaan Annan keskustelupalstalla, kun kerroin ostaneeni berliininmunkin. Asuimme silloin
Ullanlinnassa, ja rahani olivat tiukilla. Kävin maksamassa laskut pankin laskuautomaatilla, ja sitten ostin berliininmunkin kotikatuni alepasta.
Marko Gustafsson, toimittaja oli äänessä radiossa. Myöhemmin keskustellaan Yle radio 1:lla ahdistuksesta. Minua usein ahdistaa tämän palstan ilkeät kirjoitukset.
Olisi kiva kirjoittaa perheeseen liittyvistä asioista, mutta ei se ole minulle hyväksi.
Saan aina ikävät kirjoittajat riesakseni.
Alan seuraavaksi lukea päivän lehtiä, ja vilkaisen vauva av:n Helena Koivu ketjua.
Tuskin yksikään HK-ketjujen kirjoittajista on maininnut Seiskan Erävoitto-juttua. Tapaus muistuttaa paljon avioeroshowtani viime vuosituhannella. On vieläkin vaikea käsittää miten entiset rakastavaiset ovat erosodassa toistensa pahimpia vihollisia. Olen edelleen sitä mieltä, että perheen hajoaminen on kamalampi kokemus kuin sodan keskellä eläminen. Katselin uutiskuvaa pariskunnasta, joka nauttii Ukrainan Odessassa katkarapuja parvekkeellaan, ja lähistöllä palaa öljyvarasto. Kaikkeen tottuu, kun on pakko.
Olen #9 kirjoittaja. Kävimme kauan sitten silloisen puolisoni kanssa liikematkalla Milkan tehtaalla Sveitsissä. Ostan erittäin harvoin Milkan suklaata. Olen jämähtänyt Lontoon rae-suklaaseen. Ehkä johtuu siitä, että rakastan Lontoota.Itse tykkään milkan suklaasta. Normalista saa 100g levyjä euron kapppale.
Niistä tulee sokeritautiNoh ootko maistanut sitä toffee munkkia koskaan?. Itse tänään retkahdin ja ostin yhden toffee munkin jälkkärikslapsena tykläsin niist kulta marie kekseistä ja kylmää maitoa. Nytkun vanhempana ostin ni tuntuu et maku oli laimentunut. Mun listalla on et joku päivä ostan niitä jaffa suklaa keksei ku viimeks teininä niitä syönnyt näin mainoksen niist ja muistin et ne oli ainakin sillo parikyt vuot sit hyvii. Mites millanen se toblerone suklaa on tänäpäivänä sekin on ihan hyvää suklaata pitkä aika ku sitä syönnyt yleensä laivalt lähtee messiin sellanen iso putkilo sitä
Noh voi tulla. Mut joskus voi herkutella ei kaikkea voi pelätä et tulee se ja se. Emmäkään munkkei joka päivä syö pitäis olla kohtuu kaikessaNiistä tulee sokeritauti
Sä oot ilmeisesti niitä jotka syö huonosti ja on täysin lihaksettomia.Harmittaa. Ei ole enää mitää hyvää herkkua.
En ole lihonut suklaasta. Pikemminkin se on ollut hyväksi, että pysyn edes normaalipainossa enkä laihdu olemattomiin.
Siitä kaakaojauhetta saa hyvää kuitua ja magnesiumia ym. Sokeri ym pilaa sen.Harmittaa. Ei ole enää mitää hyvää herkkua.
Tällä palstalla saan yleensä aina kolkkoja kommentteja, ja toki niitä myös itse harrastan.Noh voi tulla. Mut joskus voi herkutella ei kaikkea voi pelätä et tulee se ja se. Emmäkään munkkei joka päivä syö pitäis olla kohtuu kaikessa
noin. Meillä syödään tummaa jauhetta päivittäin mut sekoitetaan itse eikä siihenkään tarvi kahviloitaSiitä kaakaojauheesta saa hyvää kuitua ja magnesiumia ym. Sokeri ym pilaa sen.
Tämä on totta. Täällä mitä tahansa sanot, niin joku on hutamassa pää punaisena, etä tolet väärässä. Aina syöt väärin, liikut väärin, sekstaat väärin. Ei kannata kuunnellea, elät vain omaa elämääsi.Tällä palstalla saan yleensä aina kolkkoja kommentteja, ja toki niitä myös itse harrastan.
Joo mä just tulin pyykkitupaan ja laitoin peseytymään. Pyykin nyt tiiän et tolla ohjelmalla pyykki on ready 40 minuttis. Joku oli laittanut mun varausaikaansa oman varauksen vaik varasin 4 tunniksi ajan et varmasti riittää tääl kätevästi kuivausrumpukin sekin pitää viellä kattoo kuin kauan se vie aikaa ni osaan seuraavalla kerral varata oikeen ajan. Nyt 30 min täs pyykkituval kökkimist sit kuivausrumpuun. On nää kyl kätevii nää pyykkituvat. Mitä siihen helsingin munkkkiin tulis jos sä tekisit sen? Mekin tehtiin mun lapsuudessa paljon munkkei niitä tuli syötyy paljon. Joo mullekkin löytyis saksasta mieluista tutkittavaa. Esim vanhat linnat. Pidätkö sinä vanhoista linnoista. Joo just luin ni olikse taiteilian eläke 1500euroa noin ei sekään paljoa ole. Mitäs jos olet kuin nunna ni ootko ikinä miettinyt et vähäksi aikaa menisit ulkomailla nunna luostariin?Tällä palstalla saan yleensä aina kolkkoja kommentteja, ja toki niitä myös itse harrastan.
Olen absolutisti, savuton ja tavallaan nunna. Jos lopetan täysin sokeria sisältävien tuotteiden käytön, olen kai saavuttanut optimielämäni.
Berniilinmunkki nimenä tuo mieleeni paljon assosinaatioita. Olen joskus googlettanut mistä munkin nimi juontuu. En ole koskaan käynyt Berliinissä, mutta olen kiinnostunut kaupungista ja yleensäkin Saksasta.
Mietin miltä kuulostasi Helsinginmunkki. Tuskin nimi on suojattu.
Lapsuudessani paistettiin paljon rinkelimunkkeja. Veljeni pyöritti läheisessä makasiinissa ”saluunaa”, ja asiakkaat nauttivat äitimme paistamia munkkeja. Osallistuin yritykseen tiskaamalla astiat. Firma menestyi, mutta sitten lainvalvojat puuttuivat asiaan. Yrittämiseen olisi pitänyt olla toimilupa.
Huomasin silloin, että yrityksen pyörittäminen on rankkaa ja työlästä hommaa.
Toisekseen en ole koskaan ollut rikastumisesta kiinnostunut.
Hymyilin, kun luin uutisen taiteilijaeläkkeestä. Pieni eläke, jolla vain kourallinen onneekkaita turvaa vanhuutensa. Ei taiteilijan työpanosta voi rahassa mitata.
Elämäntyö säteilee pitkälle tulevaisuuten kansan henkisenä hyvinvointina.
Miellän itseni taiteilijaksi vaikka sellainen en mielstäni ole. Kerran kaunina kesäpäivänä Kaivopuiston kahvilan edessä iäkäs lady väitti, että olemme puolisoni kanssa taiteilijoita.
Ehkä silloin olimmekin. Elämä on taidetta kaikkine väreineen ja vivahteineen.
Täysin samaa mieltä. Jos olet lopettanut sekstaamisen viime vuosituhannella, oletTämä on totta. Täällä mitä tahansa sanot, niin joku on hutamassa pää punaisena, etä tolet väärässä. Aina syöt väärin, liikut väärin, sekstaat väärin. Ei kannata kuunnellea, elät vain omaa elämääsi.
Hesari on julkaissut gurusta jutun kaksi päivää sitten. Näköjään kirjoitusasuni dalai-lama vaatii korjaamista.Täysin samaa mieltä. Jos olet lopettanut sekstaamisen viime vuosituhannella, olet
alinta pohjasakkia. Seksittömyys kirkastaa ja selkeyttää elämää. Kysykää vaikka Tiibetin munkeilta, jos ette usko. Dalai Lama on eniten ihailemani miesoletettu maan päällä.
Keräämme yhdessä kumppaneidemme (57) kanssa eväste- ja tunnistetietoja esimerkiksi vierailluista sivuista, IP-osoitteista ja laitteiden ominaisuuksista. Tietoja kerätään, jotta voimme tarjota kävijöillemme parempia sisältöjä ja palveluita sekä kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Tietoja hyödynnetään myös kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Hyväksymällä evästeet sallit tietojesi käsittelyn em. tarkoituksiin. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa evästeasetuksistasi näytön alalaidassa olevan linkin kautta.
Lue tarkemmin, mihin tarkoituksiin tietojasi käytetään:
Tällä välilehdellä voit antaa suostumuksesi evästeiden ja vastaavien teknologioiden käyttöön painamalla Hyväksy kaikki tai valitsemalla yksityiskohtaisesti, mihin tarkoituksiin annat suostumuksesi ja painamalla Hyväksy valitut. Jos valitset Estä kaikki tai et tee muokkauksia ja valitset sen jälkeen Hyväksy valitut, evästeitä tai muita vastaavia teknologioita ei hyödynnetä. Suostumuksesi vaaditaan myös siihen, että Toimittajat -välilehdellä luetellut yhteistyökumppanit saavat käsitellä tietojasi. Huomaathan, että sivuston ja palvelun toiminnan kannalta välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.
TarkoituksetEvästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.
Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.
Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.
Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.
Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla "Asetukset" linkkiä.
Tietosuoja