Hyvää iltaa

Täältä ilmoittautuu uusi keskustelija joukkoonne. Vielä en ole äiti, mutta toivottavasti tässä lähiaikoina kuitenkin. Jos on käynyt niin, että olen vienyt jonkun palstalaisen ns "harmaana" tunnetun nimimerkin, niin laitathan infoa jotta voin poistattaa omani. En halua, että minut yhdistetään johonkin toiseen tai vielä pahempaa astua paltalaisten varpaille.. Ja mottona toimii antaa kaikkien kukkien kukkia:flower:

Kepsis
tuoretta lihaa petoeläimille, pian, suojaudu, pyhää vettä ja raamattu, uskisten osastolla saat olla rauhassa kun kukaan ei halua heille puhua!

muoks. saatto mennä vähän yli, väsynyt olen. tervetulemast...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
oug
Tervetuloa äitien raadolliseen ja julmaan maailmaan.

Täällä saat varmasti tietää, mitä teet äitiydessäsi väärin ja mikä haalari lapsellasi tulee minäkin vuonna olla päällä.

Ei vaan. Mukava saada uusia ihmisiä joukkoon sankkaan.
Minäkin tein tänään uuden nimimerkin, kun oon unohtanu vanhan salasanat ja kirjautumistunnukset :ashamed:

Koska sulla on se äitiytymisen aika?

Viimeksi muokattu:
Joo toi nimimerkki on kyllä itseasiassa huumorilla valittu kivitystä vastaan :whistle: Lunta tupaan vaan. Tässä kovasti toivotaan vauvaa ja aika näyttää tärppääkö. Sen olen huomannut, että haalari on tärkeä ja pyhäasia. Miten me 80-luvulla syntyneet olemme edes pärjänneet ilman nykyajan hienouksia? Itse ainakin muistan kuinka puku oli aina polvista märkä, kun pihalla tuli rymyttyä. Tästä kuitenkin selvinneenä ja ei niin kieroon kasvaneena.

Yhteistyössä