Ymmärrän =)Alkuperäinen kirjoittaja mii:Muuten hyvä, mutta mä en aio koskaan rekkautua.
Kerhoon voivat liittyä oikein hyvin kaikki, myös ne - ja erityisesti ne -, joilla tekee tänä vuonna tiukkaa saada lapsille jouluruuat ja lahjat Kerhon kautta tapahtuu kyllä muutakin toimintaa kuin pelkästään tämä joulu eli esim jos jollain on lahjoittaa lasten leluja tai vaatteita tms, niin kerhon kautta voi lahjoittaja löytää vastaanottajan. Toiminta on ympärivuotista, tämä joulunalusaika vaan usein nostaa tarpeita esilleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:vitsi kun olisikin mahdollisuus, tänä jouluna kuitenkin tekee tiukkaa saada itselläkin lapsille jouluruoat ja lahjat ehkä sitten ensi vuonna, ajatus on hyvä!
Sun pitää olla rekisteröitynyt, että voit laittaa y-viestinAlkuperäinen kirjoittaja Ninnu:Hei, miten pystyy lähettään yksityisviestin, haluaisin liittyä kerhoon. Vai pystytkö lähettämään minulle.
Olen tumpelo
Ihan pienikin apu on aina eteenpäin esim. kirjekuoressa lähetetyt kiltokuvat, tarrat, pinnit jne. ilahduttaa monta pientä prinsessaa =)Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Muakin kiinnostais mutta mietityttää jos en sitten pystykään auttamaan ketään
varmasti kelpaa! Mukaan kerhoon!Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:GT. mulla olis jonkin verran alle 1v lapsille leluja. Kelpaako sellaiset käytetyt mutta siistit kellekkään?