Hyvä silityslauta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HopeaToffee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HopeaToffee

Tunnettu jäsen
04.08.2012
21 340
6 402
113
Mistä saisi hyvän silityslaudan? Siinä pitäisi olla paikka raudalle, kiva kangas ja säädettävät jalat. Onko näissä kokoeroja? Nykyinen lauta on taivaan aikuinen ja kulutettu loppuun. En edes muista montako vuosikymmentä vanha se on.
Jos sinulla on kiva ja hyvälaatuinen silityslauta, niin suosittele omaasi.

Vinks, vinks :xmas:

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: Silityslaudan tuunaus

Kivan kankaan laitat siihen näppäränä likkana itsekin...eli riittää, että löydät laudan, jossa on paikka raudalle ja säädettävät jalat.

Mulla on sellainen muistikuva, että tämä mun lautani olisi SINI-tuotteen. Aivan varma en kyllä ole...ja siinä oli se paikka raudalle (kunnes hajotin sen, mutta itse en sitä kaipaa) ja korkeuttakin pystyy säätämään 3 vaiko peräti 4 eri korkeuteen :)

Juu, en tuunaa kun tahtoo uuden. Tää lauta on niin vanha ettei sillon ollut vielä keksittykään paikkaa raudalle ;-)
Toki tämäkin lauta oli edistysaskel, tätä ennen laitoin pussilakanan pöydälle pehmusteeksi ja sen päällä silitin.
Tahtoo sellaisen hienon ja modernin.

• Tykkää
Reactions: chef
Höyrylauta, sellaista kehiin sitten. Tänään silittelin pöytäliinaan käännöksiä (oikea sana?) ja hermo meni tuon laudan kanssa. Yksi käsi pitää raudasta, toinen kankaasta ja kolmas systeemiä muuten vaan pystyssä.

Höyrylauta, sellaista kehiin sitten. Tänään silittelin pöytäliinaan käännöksiä (oikea sana?) ja hermo meni tuon laudan kanssa. Yksi käsi pitää raudasta, toinen kankaasta ja kolmas systeemiä muuten vaan pystyssä.

Niitä saa sitten ihan mistä tahansa, ovat hivenen isompia kuin nuo tavalliset laudat ja maksaa hiukan enemmän. Suosittelen kyllä höyrylautaa.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Joo, mä tulen kans kehumaan tuota Sinin höyrysilityslautaa :). Silitysraudalle on iso tilansa, portaaton korkeussäätö on todella laaja- alainen - kerrankin minä pitkänä ihmisenä sain kunnollisen työskentelyasennon! - ja lauta läpäisee höyryn hyvin. Ei niin mitään huonoa sanottavaa :).

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kiitos kaikille vinkkaajille. Nyt on upouusi Sinin höyrysilityslauta =)
Kun tätä vertaa tuohon vanhaan, niin onhan näillä aikamoinen kokoero. Seuraavaksi pohdin v. 91 ostetun raudan vaihtoa modernimpaan. Silityskeskus, tästä täytyy ottaa selvää.

Yhteistyössä