Hyvä, Pamela Andersson!!

  • Viestiketjun aloittaja ylpeä
  • Ensimmäinen viesti
ylpeä
Pamela lähetti Tarja Haloselle kirjeen, jossa anoi turkistarhauksien lopettamista Suomessa. Suomessa kuulemma tapetaan turkiseläimiä lähes eniten maailmassa!! :eek: Hyvä että ajattelee eläinten oikeuksia...olen täysin samaa mieltä, turkistarhaukset pois!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
No en mä tiedä kuinka fiksua on lähettää vetoomuksensa henkilölle, jolla ei ole minkäänlaisia valtuuksia päättää turkistarhauksesta Suomessa.
:D :D
Niin, Halonen antoikin sit vastauksen Pamelalle, ettei oo hänellä valtuuksia päättää asiasta vaan hallitus siitä päättää. Vanhanen sit totes vaan, ettei ole Pamelan asia tuo eikä Pamsulle millään lailla kuulu... :D

 
haukankatse
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
No en mä tiedä kuinka fiksua on lähettää vetoomuksensa henkilölle, jolla ei ole minkäänlaisia valtuuksia päättää turkistarhauksesta Suomessa.
:D :D
Niin, Halonen antoikin sit vastauksen Pamelalle, ettei oo hänellä valtuuksia päättää asiasta vaan hallitus siitä päättää. Vanhanen sit totes vaan, ettei ole Pamelan asia tuo eikä Pamsulle millään lailla kuulu... :D
Joo mutta tuolla asenteella ("ei kuulu mulle") ei juuri mikään asia muuttuisi parempaan suuntaan tässä maailmassa. Mitäpä se meillekään oikeastaan kuuluu jos Afrikassa kuollaan nälkään tai jossain kidutetaan ihmisiä kun he sanovat mielipiteensä.. Julkkisten juuri kannattaa puuttua epäkohtiin sen takia, että näin asiat pääsevät parrasvaloihin, saavat huomiota. Sehän tuossa on oleellisinta, ei se onko Halosella valtaa vai ei.
 

Yhteistyössä