Nötkötti? Sianliha?Alkuperäinen kirjoittaja v:Kahavi´la
Kahvee
Nötkötti
Mokkaruutu
Eikö Nötkött olekaan naudanlihaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nötkötti? Sianliha?Alkuperäinen kirjoittaja v:Kahavi´la
Kahvee
Nötkötti
Mokkaruutu
Ihan tosi hyviä!
sellaisena minä olen sitä syönyt, siis nautana.Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Eikö Nötkött olekaan naudanlihaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nötkötti? Sianliha?Alkuperäinen kirjoittaja v:Kahavi´la
Kahvee
Nötkötti
Mokkaruutu
Ihan tosi hyviä!
Tuo Kahavi'la on hyvä!Alkuperäinen kirjoittaja v:Kahavi´la
Kahvee
Nötkötti
Mokkaruutu
Tää oli jotenkin hauska mun mielestä!!! Tässä on tavallaan uutta ja vanhaa yhdistetty!!!Alkuperäinen kirjoittaja =):Caffemotti
Pistän heti sitten siihen viereen pystyyn leipomon myymälän: Leivänsyrjä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Keksinkulma heti alkuviesteissä oli hyvä!
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Pistän heti sitten siihen viereen pystyyn leipomon myymälän: Leivänsyrjä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Keksinkulma heti alkuviesteissä oli hyvä!
Tuo VilliPapu on mun mielestä tosi hyvä! Sopisi hyvin ap:n ajattelemaan kauppakeskuskahvilaan, jossa olisi myös salaatteja ja jätskejä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laiha Litku? No ei vais. VilliPapu!
Mikä kahvila se tuollainen on?Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta siellä on paljon myös jätskejä ja esim. salaattibuffet...niin ei ehkä mikään kahviin viittaava nimi...vaikka tykkäsinkin caffemotista...