HYVÄ LEIJONAT!!Tähän lätkäfanit pinoon,pian alkaa kuumaakin kuumempi kamppailu!!

  • Viestiketjun aloittaja viherpeippo
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
No ainakin Kanadalle ne hävis! Mä en mikään lätkäfriikki oo, mutt eiks ne oo aika monelle hävinneet näissä kisoissa?
Suomi hävis Kanadalle ja Venäjälle ja ne pelaa nyt kullasta. Kaikki muut pelit voitti meidän paljon parjatut Suomi-Leijonat!

Hyvä SUOMI!!!!!
 
vieras
Jos eilen olisi voittanut Ruotsi vastaavalla esityksellä (yhteensä 13 laukausta maalille) niin johan Ruotsi olisi haukuttu lyttyyn täällä. Ruotsilla oli myös paljon huonompi joukkue mm. yli 20 pelaajaa kieltäytyi MM-kisoista ja lisäksi maalivahti Henrik Lundqvist sairastui.

Mutta iloitkaa nyt pronssimitalista, Suomi ei tule koskaan yltämään Ruotsin saavutuksiin. Ruotsilla on sentään 8 kultamitaliakin, Suomella vaivainen yksi kappale. Jalkapallosaavutuksista puhumattakaan, Suomi ei ole koskaan päässyt edes jalkapallon arvokisoihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos eilen olisi voittanut Ruotsi vastaavalla esityksellä (yhteensä 13 laukausta maalille) niin johan Ruotsi olisi haukuttu lyttyyn täällä. Ruotsilla oli myös paljon huonompi joukkue mm. yli 20 pelaajaa kieltäytyi MM-kisoista ja lisäksi maalivahti Henrik Lundqvist sairastui.

Mutta iloitkaa nyt pronssimitalista, Suomi ei tule koskaan yltämään Ruotsin saavutuksiin. Ruotsilla on sentään 8 kultamitaliakin, Suomella vaivainen yksi kappale. Jalkapallosaavutuksista puhumattakaan, Suomi ei ole koskaan päässyt edes jalkapallon arvokisoihin.
eihän meidän tarvitsekkaan päästä samoihin saavutuksiin, riittää et parannetaan omia tilastoja..


Ja Antti on :heart: :D :p :xmas:

 
vierasSUOMALAINEN
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos eilen olisi voittanut Ruotsi vastaavalla esityksellä (yhteensä 13 laukausta maalille) niin johan Ruotsi olisi haukuttu lyttyyn täällä. Ruotsilla oli myös paljon huonompi joukkue mm. yli 20 pelaajaa kieltäytyi MM-kisoista ja lisäksi maalivahti Henrik Lundqvist sairastui.

Mutta iloitkaa nyt pronssimitalista, Suomi ei tule koskaan yltämään Ruotsin saavutuksiin. Ruotsilla on sentään 8 kultamitaliakin, Suomella vaivainen yksi kappale. Jalkapallosaavutuksista puhumattakaan, Suomi ei ole koskaan päässyt edes jalkapallon arvokisoihin.
Totta kait iloitaan mä olen SUOMALAINEN, en ruotsalainen, onneksi :x

Ja futis ei kiinnosta kilonkaan paskan vertaa, joten viekööt vaikka kaikki mitalit siltä saralta.

Ja aivan oma mokansa että kieltäytyivät, ei ole multa ainakaan pois.

Ihme vikinää, kun Suomi voitti eikä ruotsi.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vierasSUOMALAINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos eilen olisi voittanut Ruotsi vastaavalla esityksellä (yhteensä 13 laukausta maalille) niin johan Ruotsi olisi haukuttu lyttyyn täällä. Ruotsilla oli myös paljon huonompi joukkue mm. yli 20 pelaajaa kieltäytyi MM-kisoista ja lisäksi maalivahti Henrik Lundqvist sairastui.

Mutta iloitkaa nyt pronssimitalista, Suomi ei tule koskaan yltämään Ruotsin saavutuksiin. Ruotsilla on sentään 8 kultamitaliakin, Suomella vaivainen yksi kappale. Jalkapallosaavutuksista puhumattakaan, Suomi ei ole koskaan päässyt edes jalkapallon arvokisoihin.
Totta kait iloitaan mä olen SUOMALAINEN, en ruotsalainen, onneksi :x

Ja futis ei kiinnosta kilonkaan paskan vertaa, joten viekööt vaikka kaikki mitalit siltä saralta.

Ja aivan oma mokansa että kieltäytyivät, ei ole multa ainakaan pois.

Ihme vikinää, kun Suomi voitti eikä ruotsi.
Ja täytyy tosiaan vielä huomioida että Ruotsi on jokseenkin tuplat suurempi maa kuin Suomi. Kyllä se vaan on hieno asia että meidän pieni maa pärjää hemmetin hyvin vuosi toisensa perään jääkiekossa. Lisäksi meillä on hyviä formulamiehiä (montako on Ruotsilla) ja mäkihyppääjiä (jälleen kerran: montako on Ruotsilla).

Voidaan totisesti olla ylpeitä saavutuksesta MM-kisoissa jälleen kerran :flower:
 
sama vieraws
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ja täytyy tosiaan vielä huomioida että Ruotsi on jokseenkin tuplat suurempi maa kuin Suomi. Kyllä se vaan on hieno asia että meidän pieni maa pärjää hemmetin hyvin vuosi toisensa perään jääkiekossa. Lisäksi meillä on hyviä formulamiehiä (montako on Ruotsilla) ja mäkihyppääjiä (jälleen kerran: montako on Ruotsilla).

Voidaan totisesti olla ylpeitä saavutuksesta MM-kisoissa jälleen kerran :flower:
Just näin! Mulla äsken niin ärsytti tuo kirjoitus, että nopsaan vaan naputin ;)

Ja en ole sitten se palstan nimimerkki "suomalainen", piti vaan laittaa tuohon.
 

Yhteistyössä