hyvä lastenvaatekirppari

Moi kaikki,

Olen etisinyt täältä pääkaupunkiseudulta hyvää kirpparia mistä saisi lasten vaatteita ja pakko laittaa vinkki teille muillekin http://www.villalyhty.fi/aukio.htm

villa lyhdystä löysin kaikki kesävaatteet 3-vuotiaalleni...jippii! Ja hinnat olivat edullisia 1-3 e.

Kannattaa kyllä nähdä vaivaa kirppareilla käymiseen, se on hyvää kierrätystä ja monesti vanha on laadukkaampi kuin joku halvalla ostettu uusi.

Samoin suosittelen Villa Lyhtyä, olen sieltä kerran pöydänkin vuokrannut ja hyvät vaatteet ja tavara tekee kyllä kauppansa. Viikonloppuisin on todella paljon asiakkaita, pullakahvit saa samasta paikasta ja vieressä toinen itsepalvelukirppis. Bussilla 734 pääsee helsingin keskustasta :)

Meilllä 3 v tyttö on saanut täyden vaatevaraston aivan ihania vaatteita Villa Lyhdyn ansiosta. Uutena en olisi raaskinut läheskään näin paljon vaatteita ostaa, mutta tämän kirppiksen edullisten hintojen ja hyvän laadun ansiosta neiti on saanut ihania vaatteita jopa yli oman tarpeensa.

Myös busseilla 730 ja 730A pääsee Helsingin keskustasta. Tikkurilasta kulkee bussi 70 ja juna-asemakin on ihan vieressä.

Itse olen onnekas, kun asutaan ihan lähellä, joten pääsen tekemään löytöjä viikoittain. Tavara ja vaatteet vaihtuvat usein ja parhaat löydöt olen tehnyt aina ennen viikonlopun ryntäystä. Lähistön äidit ovat myyneet siellä ja kehuneet hyvällä menekillä. Itsekin aion vuokrata pöydän joskus hamassa tulevaisuudessa.

Yhteistyössä