hyvä keksintö tuo vessasta alas huuhdeltava vessapaperi rulla

"vieras"
Se on maailman typerin, älyttömin keksintö. Ihan turhaan laitat mitään ylimääräistä vessanpönikkään. Jos sun elämän suurin murhe on viedä vessapaperirulla asianmukaiseen kierrätykseen, joka ei ole siis vessanpönttö eikä roskis, niin hyvin on asiat.
 
"nanna84"
Justhan siitä oli jossain juttua, et sitä ei oikeesti sais missään nimessä heittää pönttöön, koska kuormittaa liikaa. Mut samapa tuo mulle mitä kukakin kotonaan tekee. Meillä hylsyt käytetään kiukaan/takan sytytykseen. :)
 
Taas ei yhtään ajatella järvien rehevöitymistä ym kun vedetään vessasta mitä sattuu ja jäteveden puhdistamot joutuu tekee moninkertaista työtä tuon hylsyn takia. Ja taas maksetaan lisää verorahoja kun joudutaan kustantamaan jätevesilaitosten ylimääräiset työt...
 
"vieras"
Mitä sattuu? Se on vessapaperia. Ja minä en ole lapsille kertonut, että ne saa laittaa sinne vaan heitän itse niin ei tule epäselvyyttä sitten, jos vaihtuu merkki.

Meillä oli nyt varmaan 10 pakettia perättäin noita huuhdeltavia ja nyt ostin jotain toista niin on niissä niin selkeä ero niissä rullissa.

Ja jätevesilaitokset ei voi suositella tuota just sen takia, kun kaikki urvelot ei tajua ettei niitä kaikkia sit saa vetää alas.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25078028]Mitä sattuu? Se on vessapaperia.[/QUOTE]
Ei, vaan se on turhaa ylimääräistä kuormaa puhdistuslaitokselle, jonka erottelemiseen menee turhaa sähköä ja puhdasta vettä.
 
[QUOTE="vieras";25078062]Vinkki askartelijoille: siitä tuli hyvää paperimassaa! Sekaan vähän sanomalehtisilppua ja eikun paperintekoon =)[/QUOTE]

Mä mietin tota että helpostihan se muussaantuu, mutta tuleeko siitä kelpoa massaa kun siinä ei tunnu olevan enää ollenkaan sideaineita?
 
gkghdkd
En vaan voi ymmärtää tätä huuhdeltavan hylsyn vastustusjoukkoa.
Minusta menee hiukan yli tuo :"hirveä taakka puhdistuslaitokselle, ei saa laittaa sinne..".
Se kun tosiaan on vessapaperia, toiset käyttää enemmän paperia kuin toiset.
Yhdet pyyhkii perseesä yhteen palaseen, toiset pyörittää kymmenen palasta ruttuun ja pyyhkii sillä.
Mutta jos sitten sinne laitetaan se muutamasta palasta tehty hylsy, niin koko vedenpuhdistamo kaatuu kun tulee niin valtava jätekuorma puhdistettavaksi?.
Itsellä ei sinäänsä ole mitään mielipidettä noista, mutta naurettavan kuuloista tuo fanaattinen vastustus.
Siis oikeasti.
 
En vaan voi ymmärtää tätä huuhdeltavan hylsyn vastustusjoukkoa.
Minusta menee hiukan yli tuo :"hirveä taakka puhdistuslaitokselle, ei saa laittaa sinne..".
Se kun tosiaan on vessapaperia, toiset käyttää enemmän paperia kuin toiset.
Yhdet pyyhkii perseesä yhteen palaseen, toiset pyörittää kymmenen palasta ruttuun ja pyyhkii sillä.
Mutta jos sitten sinne laitetaan se muutamasta palasta tehty hylsy, niin koko vedenpuhdistamo kaatuu kun tulee niin valtava jätekuorma puhdistettavaksi?.
Itsellä ei sinäänsä ole mitään mielipidettä noista, mutta naurettavan kuuloista tuo fanaattinen vastustus.
Siis oikeasti.
Täys peesi!!! :flower:

Se on VESSAPAPERIA!!
Tuletko sinä joka vastustat ko. rullaa laskemaan meille, kuinka monella paperinpalasella pyyhin ahterini kun käyn kakalla? Syytät sitten kuinka kuormitan jätevesilaitoksia kun en onnistunut neljäällä arkilla pyyhkimään vaan tarvitsinkin paljon enemmän?
 
  • Tykkää
Reactions: Kiiruna ja as if
Hahaha
Ja maksatte sitten mieluusti kalliimmasta vessapaperista vain että saatte heittää hylsyn pönttöön, voi teitä markkinoinnin uhreja :D

Kyllä ne perseet pyyhkityy halvemmallakin vessapaperilla.
 
"sss"
Taitaa taas kouluttomattomat kotiäidit pitää mölyä. Kaikki pitää tehdä helpoimman kautta eikä viitsiä miettiä omien tekojen seurauksia. Minä, minä, minä eikä kukaan muu.. Mitä se yksi tyhjä karkkipussi tai röökiaski siellä kadulla haitaa.. Paitsi jos jaksaa ajatella että jos kaikki ajattelee noin niin niitä pusseja ja roskia on siellä satoja-tuhansia, onpas sitten taas tosi ekologista. Tai mitä ne nuorison pullojen sirpaleet siellä leikkikentällä haittaa.. Ihan sama missä asia yhteydessä sitä jälkiseurauksen jättää miettimättä.
 

Yhteistyössä