Hyvä jäsenkorjaaja Tampere/Pirkanmaa?

Pitkään alaselkä- ja muista tuki- ja liikuntaelinvaivoista kärsineenä ajattelin kokeilla monien kehumaa jäsenkorjausta. Mutta onko vinkkiä, kuka olisi oikeasti hyvä ja pätevä jäsenkorjaaja Tampereen seudulla? Pahimmat vaivat nyt SI-nivelen seudulla ja nilkan ja jälkaterän aluella. Ilmeisesti virheasentoja. Alkaa mennä kärsivällisyys ja rahat, mutta mistään ei tunnu apua varsinaisesti olevan (fysioterapia, kiropraktikko, fysiatri, pilates...). Onko kohtalotovereita?
 
vierailija
Tuolta löytyy paikkakunnittain koulutettuja kalevalaisia jäsenkorjaajia.

http://www.kansanlaakintaseura.fi

Itse en osaa Tampereelta suositella ketään jäsenkorjaajaa, mutta hoitomuotona voin suositella kalevalaista lämpimästi. Olen saanut siitä itse paljon pysyvää apua ja myös moni tuttavani on pienellä patistuksella uskaltautunut kokeilemaan ja yllättynyt iloisesti.

Ei kannata säikähtää hintaa, yksi kerta voi olla 70 euron korvilla, mutta käsittely kestää 2 h ja monesti pari-kolme käyntiä riittää! Hoidon jälkeen pitää ottaa iisimmin 3 päivää, joten älä varaa hoitoa just ennen joulusiivousta ;)

Suosittelen!!!!
 
vierailija
Tuolta löytyy paikkakunnittain koulutettuja kalevalaisia jäsenkorjaajia.

http://www.kansanlaakintaseura.fi

Itse en osaa Tampereelta suositella ketään jäsenkorjaajaa, mutta hoitomuotona voin suositella kalevalaista lämpimästi. Olen saanut siitä itse paljon pysyvää apua ja myös moni tuttavani on pienellä patistuksella uskaltautunut kokeilemaan ja yllättynyt iloisesti.

Ei kannata säikähtää hintaa, yksi kerta voi olla 70 euron korvilla, mutta käsittely kestää 2 h ja monesti pari-kolme käyntiä riittää! Hoidon jälkeen pitää ottaa iisimmin 3 päivää, joten älä varaa hoitoa just ennen joulusiivousta ;)

Suosittelen!!!!
 
vierailija
Samat sanat kuin edellisellä. Jalatja Healing. Parempi kuin moni mestari ja muun alan "ammattilainen". Nimimerkillä fyssärit, kuntohoitajat, kiropraktikot, kiinalaiset ja akupunktiot yms. hoidot kokeiltu. Hermosäryt jäivät sinne Annen pöydälle..
 
vierailija
Itselläni polvi oireili useita vuosia työtapaturman takia, kun sain kovan iskun polveeni. Kävin polven vuoksi röngtenissä, kahdesti magneettikuvissa ja kolmella eri lääkärillä (joista 2 ortopediä) sekä fysioterapiassa. Magneettikuvista näkyi, että polveeni oli kertynyt hieman normaalia enemmän hoffan rasvaa, mutta muutoin kaikki oli kunnossa. 1 lääkäri ei osannut sanoa mitään, toinen ehdotti leikkausta hoffan rasvan vähentämiseksi ja kolmas mainitsi ohimennen, että polvitukea voi ainakin kokeilla. Fysioterapeutin dynaamiset liikkeet vain ärsyttivät polvea entisestään ja venytyksetkään eivät auttaneet. (fysiosta olisi ehkä ollut apua, jos olisi neuvonut pidempiä venytyksiä ja juuri oikeaita sellaisia. Nyt ohjeet olivat lähinnä "haulikolla" ampumista koska ei ymmärtänyt mistä kipu johtuu)

Mistään näistä ei siis ollut apua. Hankin lopulta polvituen jota olen käyttänyt päivittäin yli 2 vuotta. Silti polvi on oireillut päivittäin.

Sattumalta törmäsin tähän jäsenkorjaus - ketjuun ja päätin kokeilla mihin siitä olisi. Lähinnä halusin avata jumiutuneet hartiat ja ristiselkäkin on oireillut viimeaikoina. Otin yhteyttä jäsenkorjaaja Saana Monthan:iin, joka teki kotikäynnin.

Ko. jäsenkorjaajalle kerroin vaivoista ja hän huomasi heti, että polven lihakset olivat erittäin kireitä. Aikansa polvea operoituaan hän käski minun venyttää sivureistä ja ohjeisti tekemään pitkäkestoisia venytyksiä jatkossakin, jotta oireet häviäisivät.

Jo operaation jälkeen huomasin heti, että polven vihlonta on vähentynyt. Tästä innostuneena aloin tekemään lisää venytystä ja ensimmäistä kertaa yli 2:n vuoteen en käyttänyt koko päivänä enää polvitukea. Seuraavana aamuna herätessäni polvi oli todella jäykkä ja hieman kipeä, mutta eri tavalla eli kipu oli eräänlaista jomotusta. Jatkoin venyttelyjen tekemistä pitkin päivää. Nyt muutama päivä jäsenkorjauksen jälkeen polvi on lähes oireeton! Ja en ole enää tarvinnut polvitukea ko. operaation jälkeen.

Eli suosittelen kyllä erittäin lämpimästi ottamaan yhteyttä Saanaan. Hinnatkin ovat mielestäni hyvin edullisia.
 
vierailija
Googlella tuli vastaan ensimmäisenä http://www.katajanoksa.fi ,en tiedä johtuiko että oli suosituin(?), mutta päätin käydä kokeilemassa hoitoa tuolla ja lopputulokseen en voi olla kuin tyytyväinen! Muutaman hoitokerran vaivani vaativat ja ensimmäinen kerta ei oikein tuntunut vaikuttavan. Mietin jo tovin että menenkö uudestaan mutta onneksi kävin sillä vaivani rupesivat pikkuhiljaa helpottamaan hoitojen jälkeen.
 
vierailija
Tuolta löytyy paikkakunnittain koulutettuja kalevalaisia jäsenkorjaajia.

http://www.kansanlaakintaseura.fi

Itse en osaa Tampereelta suositella ketään jäsenkorjaajaa, mutta hoitomuotona voin suositella kalevalaista lämpimästi. Olen saanut siitä itse paljon pysyvää apua ja myös moni tuttavani on pienellä patistuksella uskaltautunut kokeilemaan ja yllättynyt iloisesti.

Ei kannata säikähtää hintaa, yksi kerta voi olla 70 euron korvilla, mutta käsittely kestää 2 h ja monesti pari-kolme käyntiä riittää! Hoidon jälkeen pitää ottaa iisimmin 3 päivää, joten älä varaa hoitoa just ennen joulusiivousta ;)

Suosittelen!!!!
Vahva suositus Kalevalainen jäsenkorjaaja Sanna Koivunen Tampere www.8aisti.com
 
vierailija
Kokeilin Kalevalaista Jäsenkorjausta Kauneushoitola Kahdeksannessa Aistissa. Hoitaja oli mukava, asiantunteva ja hoito tehosi vaivaani paremmin kuin säännöllinen urheiluhieronta. Voin siis lämpimästä suositella tätä hoitomuotoa. www.8aisti.com
 

Yhteistyössä