Hyvä ja _halpa_ kampaamo Espoossa/lähialueilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köyhä kotiäiti

Vieras
Osaisiko kukaan suositella hyvää ja edullista kampaajaa Espoon tai Kirkkonummen alueelta? Mieluiten junaradan tai länsiväylän varrelta, mutta kaikki huomioidaan! Auttakee!! Pakko tehä tälle päälle jotain, mutta rahaa ei paljoo ois... :)

Helsingissä on ainaki näitä kampaamokouluja joissa saa opiskelijan tekemiä hiustenleikkauksia edullisesti. Kampissa ainakin on sellanen yksityinen pieni kampaamokoulu jossa makso hiustenleikkuu joku 20e. Ja ihan hyvää jälkeä tuli.

parturi kampaamo tanjaa voin todellakin kehua halvaksi ja hyväksi vai mitä olette noista hinnoista mieltä kun käytte katsomassa linkin Parturi Kampaamo Tanja Espoo ???? Itselleni on ollut vaikea löytää sopivaa kampaajaa kun olen noille kampaamon aineille yleensä allerginen. Tän yrityksen löysin netistä kun googletin sinne hyvän ilman kampaamot ja espoo. Näky olevan siellä hyvin esillä joten ajattelin et on oltava varmaankin hyvä, enkä kyl pettynyt. Käykää kokeilemassa ja kertokaa kehuinko turhaan?

Espoonkeskuksessa, lähellä juna-asemaa postia vastapäätä on todella hyvä ja edullinen kampaamo Hair House. Palvelu on ystävällistä ja kampaajat nuorehkoja/nuoria ja taitavia. Paikka oli oma vakikampaamoni kun asuin vielä pk seudulla. Kampaamolla on nettisivut.

Kävin Matinkylässä Hiusvarikko nimisessä paikassa ja sain tosi hyvän uuden tukan, tarjoushinta oli 75e puolipitkät hiukset ja sain kolmea väriä ja ihanan mallin. se kampaaja nyppi viel mun kulmat siinä kun olin väripäässä, ei ottanut siitä mitään. Väri vaihtui kyl kokonaan ja aluks pelkäsin et ei sovi mutta näköjään mullekkin sopii tumma:)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyytyväinen asiakas;24263719:
Espoonkeskuksessa, lähellä juna-asemaa postia vastapäätä on todella hyvä ja edullinen kampaamo Hair House. Palvelu on ystävällistä ja kampaajat nuorehkoja/nuoria ja taitavia. Paikka oli oma vakikampaamoni kun asuin vielä pk seudulla. Kampaamolla on nettisivut.

VÄHÄN ERILAINEN KOKEMUS - EN SUOSITTELE! Oma kampaajani (jolla olen käynyt 7vuotta putkeen) oli estynyt poistamaan pidennyksiäni ja värjäämään tukkaani ja halusin ennen pikkujoulujani ja matkaa hoitaa asian. Ainoa päivä kun sen muuton keskellä pystyin tekemään oli juuri se päivä jona olin varannut ITSE PAIKANPÄÄLLÄ käymällä varannut ajan. Huom! Myöhemmin selvisi, että aikavaraukseni otti vastaan paikan omistaja. Kun istuin tuoliin ensin ihmeteltiin että sinetitkin pitäisi poistaa. Kampaaja meni takahuoneeseen ja kuiski osasiko joku ottaa sinettejä pois. Kaksi kampaajaa lisää tulivat luokseni ja selittivät rehellisesti ettei heillä ole tapana poistaa sinettejä ja ei ole aineitakaan siihen. He yrittivät naapurikampaamoista hankkiakin ainetta, mutta turhaan. Hekin kummastelivat sitä, että minulle oli edes varattu aika moiseen. Kampaajat soittivat pomolleen, joka tekosyy varauksen ottamiseen oli se että "LUULI" että minulla on vain pari sinettiä päässä? (WTF kuka laittaa vain pari sinettiä pidennykseksi? ja mitä väliä sillä edes on jos ei ole aineita poistaa niitä) Mainitsin siis varauksen ottaneelle OMISTAJALLE että minulla on sinetit pidennykset, jotka pitää ottaa myös pois ennen väriä ja leikkausta. Varmistin asiaa kahteen kertaan ja uskoin, että meni perille. Hyvä ettei raskaushormoneissa itku päässyt kun tajusin etten saa enää parin tunnin varoitusajalla aikaa muualtakaan ennen pikkujoulujani ja matkaani. Omistaja tuli juuri sisään kun olin lähdössä ja ei sanonut oma-aloitteisesti minulle sanaakaan. Kun kohtasin hänet ja moitin sitä ( tässä vaiheessa olin vielä asiallinen), hän ei ollut tarkistanut tilannetta kun tulin paikan päälle varaamaan aikaa hän katsoi minua halveksuvasti ja totesi,e ttä minun olisi itse pitänyt arvioida asia. Enhän mene tilaamaan remonttiakaan ja itse arvoi kauan siihen menee..huhuh kyllä se on ammattilaisen tehtävä. Mutta ei ilmeisesti tämän liikkeen omistajan prioriteetti. Työntekijät olivat kuitenkin avuliaita, sen verran kun tilanteessa pystyivät mutta luonnollisesti kun omistaja tuli paikalle he komppasivat häntä vaikka tiesivät tapahtuneen olleen hänen vika. Harmikseni hormoonipyörteissä tuli tokaistua heillekin pahasti, mutta ärsytti kun selittely yhtäkkiä omistajan läsnäollessa muutti sävyä. Omistaja ei koskaan pyytänyt anteeksi tai koittanut korjata tilannetta. Toivon, että työntekijät tajuavat lähteä muualle, jossa arvostetaan asiakkaita ja sitä kautta heidän mainettaan myös varjellaan paremmin.

Ei ainakaa kannata mennä Oppivat kädet kampaamoon!! Varasin ajan latvojen tasoitukseen ja mittaa lähti reilut 10 cm pois. Oppilas aloitti leikkaamaan väärästä kohdasta, jonka seurauksena oli pakko lyhentää reilummin. Kun annoin palautetta siitä että opettajan pitäisi vahtia vähän tarkemmin vähemmän kokeneita oppilaita, asia käännettiinkin minun syyksi. Oppilasta en arvostele, koska kukaan ei ole seppä syntyessään, vaan sitä että opettajat eivät vaivaudu seuraamaan leikkauksia. Lisäksi ärsytti se, että virhettä ei edes suostuttu myöntämään vaan kaikki olikin jostain syystä omaa vikaani. Pitkät hiukseni ovat nyt leikattu puolipitkiksi. Minusta sellaiseen leikkaukseen olisi sitten pitänyt erikseen varata mallinmuutosleikka ja itse olin varannut nimenomaan tasoitusleikkauksen.

Yhteistyössä