Hyväää Huomenta !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
B) Täällä taas ennen kukonlaulua . Menin ajoissa nukkumaankin :D .
Ajattelin hakea taas lisäenergiaa aamulenkiltä .

Mutta nyt maistuu aamukahvi taivaallisen hyvältä. Ihania nämä lauantai aamut !

Huomenta vaan :) Mun unet on jonnee kadonneet, eilen pystyssä klo 5 ja tänään klo 4. Toivottavasti ei huomenna sentään klo 3 :D

Ihanan rauhallinen aamu kun kaikki muut vielä nukkuu...

Huomenta vaan kaikille aamuvirkuille! (: Itse ollu taas koko yön hereillä ja muutaman tunnin päästä lähtö toiselle paikkakunnalle ylioppilasjuhliin.

Mitäs muiden päiväohjelmaan kuuluu? Jotain erityistä vai ihan normaali lauantai? (:

Normi la. Mies menee aamupäiväksi töihinsä . Me tytsin kanssa kahville keskustaan tytön kummitädin kanssa :) Että mukava, rauhallinen lauantai. Kohta ensin aamulenkille !! :)

Huomenta!
Mä heräsin ihan vaan hammas-säryn vuoksi. Kävin hampulääkärissä eilen, mutta ei voi ottaa viisuria pois kun olen raskaana ja ei ole kokonaan puhjennut.... Tarvis kuulemma ottaa suusta röntgenkuva, mutta se ei tietty nyt onnistu. Onneks laskettu aika reilun kk päästä, niin sit voi hoitaa suunkin kuntoon:)
Tänään ohjelmassa remonttia ja yhdet yo-juhlat. :)
Mies ei varmaan sängystä nouse enne 10..joten aamu menee vaan ollessa ja ihmetellessä:)

Poitsun todistus mennään noutamaan koulusta ja opettaja lahjomaan :) Muuten taidetaan viettää suht. tavallinen päivä. Tai pitäis kai noita kaappeja käydä läpi hiljalleen... muutto tulossa kohta puoleen ja jos ajelis vähän katsomassa mistä asuntoa tarjottiin. Ero tulossa

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
mä aina ennen nousin klo 5 , ilman herätyksiiä - nykyään klo 4 pamahtaa silmät auki :D Alkaa yks lintu laulella ikkunan alla :D:D

meil alka aamutuimaan noi lokit rääkymään tuossa lahdella :kieh:

kääk. lokkien äänet ei ole kivoja . :(
Harmi vai onni sulla toi erojuttu ? :( Toivottavasti löydät kivan asunnon .

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
mä aina ennen nousin klo 5 , ilman herätyksiiä - nykyään klo 4 pamahtaa silmät auki :D Alkaa yks lintu laulella ikkunan alla :D:D

meil alka aamutuimaan noi lokit rääkymään tuossa lahdella :kieh:

kääk. lokkien äänet ei ole kivoja . :(
Harmi vai onni sulla toi erojuttu ? :( Toivottavasti löydät kivan asunnon .

sekä että :) Kaipa se aina osittain harmittaa epäonnistuminen mutta toisaalta helpottaa kun jahkaaminen on loppuu. Ja tietty osittain pelottaakin kuinka jaksaa yksin 4 lapsen kanssa unohtamatta elukoita. Mutta tää on tätä elämää vain :)

kiva. Sulla arki taitaa pikkusen muuttua. neljän lapsen kanssa. Jaksamisia sitten kun pääsette uuteen kotiin :) . Ihana kuva sulla muuten profiilissa ;) Tuli hyvä mieli kun katsoin kuvaa.

kiva. Sulla arki taitaa pikkusen muuttua. neljän lapsen kanssa. Jaksamisia sitten kun pääsette uuteen kotiin :) . Ihana kuva sulla muuten profiilissa ;) Tuli hyvä mieli kun katsoin kuvaa.

Kiitos :) Pikkusen juu elo muuttuu. No eipä varmaan paljoa ole vapaa-ajan ongelmia :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Huomenta vaan. Kaunis aamu. Ei mun pitänyt herätä näin aikaisin mutta näköjään heräsin.
Nyt käydään älykästä jutustelua vauvan kanssa :D

Huomenia juu sinnekin !Kyllä sitä nauttii aikaisista aamuista näin vapaillakin. Rauhassa aamukahvia nauttien :p

Huomenta vaan.
Vähä väsyttäis..
TAAS heräsin 4.28, arska tunki silmiin ja linnut rupes mölisemää ikkunan eessä. Lokkien kirkumiseen ois kivempi herätä ku noije pikkulintujen sirkutukseen.
Ja ukkokii heräs ja rupes intoileen, ni eihä sitä sit enää voinu uniakaa jatkaa |O

No jaa, eipä ainakaa tuu kiire, 7.15 pitää jo lähteä!
On noi koululaisten kevätjuhlat ja sit männää vanhempieni luo grillaamaan :p

huomenta ! =) virkeenä herätty. mies lähetetty töihin,ja tässä sitä ollaan.. masuvauva melskaa niin ei itekään saa enää unta. pitäisköhän keittää lisää kahvia ja tehdä aamupalaa :p

suunnitelmissa tänään mennä miehen siskolle grillaamaan kun mies töistä pääsee.. toivotaan ettei kovin myöhään mene,kun noista raksan työajoista ei aina tiedä :snotty:

Mä heräsin jo siinä vähän ennen neljää. Viimeistelin esseen reilussa tunnissa, söin aamupalan ja katsoin netistä telkkaria ja nyt ois sitten suihkun vuoro. Likan kevätjuhlat alkavat kasilta. Tänään olisi tarkoitus mennä leffaan ja lintsille, tosin ei tässä järjestyksessä. Nukahdin jo kymmenen aikoihin ja olin ottanut 20 minsan päiväunet, joten yöunet jäivät ihan sopivan pituisiksi.

Huomenta!
Yllättävän pirteenä vaikka tähän aikaan jo hereillä, illalla tuli taas valvottua turhankin pitkään. Kello ois soittanu vasta puol kasi, mut nahkavekkari päätti vähä ennen kuutta et aika herätä :D
Normaali työpäivä edessä.

Huomenta! Vähän väsyttää, kuuden tunnin yöunet ei mulle riitä. :/ Mutta tänään lähdetään Tampereelle jahka poika on hakenut todistuksensa, autossa voi ottaa torkut. Lomakin alkoi :)

Huomenta!
Mulla väsyttää tänä aamuna. Eilinen spinning veti mut vissiin piippuun, ku oon flunssan takia joutunu vähän hölläämään. Mut mahtava, että pääsi pitkästä aikaa jumpalle :heart:

Tänään ohjelmassa aamupäivällä puistoilua ystäväperheen kanssa ja iltapäivällä synttärikutsuille meno. Mukava päivä siis edessä =)

huomenta vaan. miun yö on menny mm. leipoessa :D vanhemmat ja sisarukset tulossa kahvittelemaan niin eihän sitä nyt sitten tietenkään saanu nukuttua. voin olla kyllä vähän väsynyt emäntä iltapäivällä ja illalla...

Oi joi , nyt kunnon juoksulenkki tehty ja voi sanoo että nyt tämä päivä vasta alkaa. Puurot tulilla :p .
oli muuten raikas ja viileä aamu ! hrrr. mutta se passas mulle mainiosti.

Yhteistyössä