Hyvää yötä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Söin" aamupalaksi vain kaksi kuppia kahvia.:oops: ja söin päiväruoan jo 11:45 kun oli nälkä. :p
Ahaa, sinulla oli hyvin jo päiväruoan aika. :whistle:
Tulin äsken keittiöstä. Laitoin aamupalaksi jugurttia, mysliä ja kuivattuja banaanilastuja. Juomaksi monta kuppia teetä.
Nyt syön vähän vielä ruisleipää, jossa on reilusti auringonkukan siemeniä ja päällysteitä tietysti. :p

Otan jonain päivänä kuvia sapuskoista ja laitan tänne. Täällä on tosi hyvää ruokaa, varsinkin auringonkukkaruisleipä on herkkua. :p

(Tajusin vasta täällä, että kamera olisi pitänyt ladata ennen reissua. :X3: Pystyn ottamaan jonkin verran kuvia kuitenkin.)

Kiitos kysymyksestä! :D Olen tänään täällä asunnolla vain. Katson nyt paluumatkan aikatauluja (täältä on melko pitkä matka lentokentälle: ensin vajaa tunti kävellen linkkupysäkille matkalaukun kanssa ja sieltä lentokentälle 50 min) ja luen yhtä kirjaa ja muita tekstejä. :oops:
Huomenna teen jotain muuta. (y)

Entä sinä? :rolleyes:

Onpas pitkä matka kävellen pysäkille.. :eek: mene taksilla ;)
minä en oikein tiedä mitä tekisin, on vähän tylsää.
voisin ehkä katsoa elokuvan..:unsure:

Minulla on kävellen repun ja laukun kanssa keskustaan päin olevalle linkkupysäkille siis noin tunnin kävelymatka. Olen kävellyt saman reitin monta kertaa tällä viikolla, eikä se ole paha. Ja olen tottunut liikkumaan. (y)

Täällä lentokentälle menevät linkut kulkevat joka päivä eri aikoina. Aikataulut suunnitellaan lentojen mukaan. Minulla on paluupäivänä lento klo 11.05 eli minun pitäisi olla kentällä vähintään tunti ennen lentoa. Katsoin linkkuaikataulun ja sen mukaan minun lentoani varten lähtee linkku keskustan lähellä olevalta pysäkiltä vasta klo 9.30 ja se on perillä lentokentällä 10.20! Eihän tuolla ehdi mitenkään. :eek: Se on aamun ensimmäinen linkku. Tällä hetkellä ei mene aikaisemmin mitään. :confused: