V
vierailija
Vieras
Yleensä kouluun liittyvää...Saanko kysyä mitä kirjoitat? Tai millaista vois olla oikea kysymys.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yleensä kouluun liittyvää...Saanko kysyä mitä kirjoitat? Tai millaista vois olla oikea kysymys.
Se on hirveää,hänen pitää hakea apua!Minulla on ystävä, joka ei nuku öisin. Tai no sanoi nukkuvansa pienissä pätkissä, tunnin tai pari kerrallaan.![]()
Niin pitäisi, mutta ei taida saada mentyä lääkäriin.Se on hirveää,hänen pitää hakea apua!
Nuku hyvin!Pahoittelen mutta mun pitänee mennä ottamaan univelkoja kiinniHyvää yötä!
Valitettavasti ei auta pahoihin univaikeuksiinEi tarvii lääkäriä, osta apteekista reseptittä Melaton Vitabalans 3 mg. 10 kpl maksaa 3 e. Älä ole illalla netissä, tuijota telkkaria tai räplää kännykkää. Syö hieman hiilaripitoista, lämmintä ruokaa, ota puolissavälissä ruokailua 1 melatonitabletti. Lue tai selaile kirjaa hämärähkössä valossa vuoteessa. Sleep well
Miten olet saanut nukuttua viime öinä?Valitettavasti ei auta pahoihin univaikeuksiin![]()
Mä en pysy teidän nuorien mukana näemmäSähköposti![]()
No mutku siellähän ne nuoret netissä kokoajan!Sähköposti ei ole nuorten juttu...![]()
![]()
Ne on snapchatissa, instagramissa tai whatsupissa... Mutta ei sähköpostissa.No mutku siellähän ne nuoret netissä kokoajan!
Kenelle kirjoittelet, onko joku special someone?Kirjoitin uuden.
JooKenelle kirjoittelet, onko joku special someone?
Sinun pitäisi nukkua välillä.On mulla lääkkeet, olen toisaalta myös yöihminentänäkin yönä varmaan taas tulee valvottua ja kuunneltua musiikkia.