Hyvää palvelua saksalaisesta nettikaupasta,suosittelen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tästä lähtien saksasta!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tästä lähtien saksasta!

Vieras
Tilattiin saksasta rattaat. Ensin pohdin,että kannattaako tilata kun ulkomailta kuitenkin tulee,turhiksi osoittautui pelot. Kauppa oli englanniksi ja saksaksi ja sieltä oli helppo löytää tietoa. Kun rekisteröityi sai -6% alennusta ja rahti kaikkiin eu maihin oli ilmainen rattaille tuli 200? vähemmän hintaa kuin vastaavat suomessa ja tätä mallia ei edes saa suomesta,ei siis kovin montaa varmaan vastaan tule. Tilausvahvistus ja lisätiedot tuli heti emailiin. Seuraavana päivänä kaupan omistaja vielä lähetti henkilökohtaisesti kiitokset tilauksestamme ja sanoi ilmoittelevansa kun rattaat lähtee saksasta kohti suomea..tällaista palvelua ei suomesta joka kaupasta saa ja ittensä saa maksaa kipeeksi..

Me tilataan yhden palstalaisen kans kimpassa saksasta omille kissoillemme ruoat ja muut härpäkkeet. :D On huomattavasti edullisemmat hinnat ja laajempi valikoima kuin täällä.Just viikko sit tilattiin ja tänään kaveri haki paketin postista.Nopeeta toimintaa sanoisinko. :xmas:

Minä tuossa pari kk sitten kyselin kahdelta suomalaiselta lastentarvikeliikkeeltä (kummallakin myös verkkokauppa) tietoja minua kiinnostaneista rattaista/vaunuista. Ajatuksissa oli siis hinnasta huolimatta suosia kotimaisia yrittäjiä. Olin jo noin vuosi sitten kerran ottanut kumpaankin puljuun yhteyttä tiedustellessani tarjouksia yksistä toisista rattaista. Vastauksia en ole saanut kummastakaan suomalaisesta lastentarvikeliikkeestä vielä tähänkään päivään mennessä; en siihen reilu vuosi sitten tekemääni kyselyyn, enkä tuohon pari kk sitten tekemääni kyselyyn.

No, kummassakin tapauksessa päädyin ostamaan rattaat saksalaisista nettikaupoista (my pram sekä pingpong-online), joista kummastakin sai todella hyvää asiakaspalvelua. Sähköpostiin vastasivat useimmiten saman päivän aikana, kuitenkin viimeistään seuraavana päivänä. Kaikki on sujunut todella hyvin (myös yhden takuun piikkiin menneen asian kokeneena) ja tulen varmuudella asioimaan noissa saksalaisissa nettikaupoissa jatkossakin.

Yhteistyössä