Hyvää ja Ihanaa huOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Mie nukuin viime yön vieläki huonommin ku sitä edellisen. Luulen että miehen aamuvuoroaamut saa miut stressaa niin paljon että heräilen pitkin yötä enkä saa nukutuks. En oo muutakaan selitystä keksiny tähän.
Tuohon vielä huonommin nukkumiseen voi vaikuttaa vielä sekin lisäksi, että meillä on tänään kurssilla joku esiintymisjuttupäivä. Vaikkei muuten nyt tunnukaan, niin varmaan alitajuisesti tai jotenkin jännitän sitäkin.

Onneks on jo perjantai, jos vaikka viikonloppuna sais nukuttua sit. Paitsi että stressaa sen sata asuaa jotka on hoitamatta..oon vaan niin väsy ollu viikolla ettei oo jaksanu mitään.: /

Huomenta!
Mä oon nukkunut melko huonosti selkäsäryn takia ja sitten nuorimmainen päätti herätä viideltä :headwall:
Väsynyt päivä siis tiedossa ja pitäis jaksaa pakata. Meillä on viikon päästä muutto ja ens viikolla ei paljo kerkiä pakkailla.

Huomenta! Jonon jatkoksi ilmoittautuu tämä yönsä huonosti nukkunut... Täällä polvisäryn takia....
Silmät ristissä vieläkin, jospa tuo kahvi herättelis kohta mut kunnolla kun suihku ei sitä tehnyt :(

Pitäsi kohta lähte fysiterapiaan, saa vaan nähä miten liukasta siellä on, ihan pelottaa ajatus lähteä tuonne kävelemään. Kävelysauvat messiin, jospa se siitä....

Huomenta!

Mä taas kuulun tänä aamuna hyvin nukkuneiden porukkaan =)
Tänään tentti ja sitten talvilomalle lomps!

Viikoloppuna on luvassa kaikenlaista: talviriehaa, synttäreitä, harrastuksia, laskiaista... KIVAA :D

Huomenta huomenta.

Mulla on karseat viekkarit kuuppalääkkeistä, jotka haluan lopettaa, väsyttää ja vielä pitäis mennä hammaslääkäriin. Gaah, tuleekohan tästä päivästä mitään.

Kipuilijoille kivunlieivitystä, huonosti nukkuneille parempia unia ensi yölle. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23275857:
Työpaikkahaastattelu tänään.

Jaiks että jännittää, mahassa kiertää ja on vaikea istua paikoillaan:O

Mä niiiiin toivon että mä kerrankin saisin 'oikean' työpaikan, vaikka vain vähäisillä tunneilla mutta silti!

Hui, hurjaa! Toivotaan, että saat työn. :)

Mä juon edelleen aamukahvia vaikka heräsin jo seiskalta :D Hitaalla käy, mut pakko siivoilla kun tulee sukulaisia huomenna kylään :D Mä oon niin sukuläheinen ihminen kyllä, viime viikonloppuna oli miehen vanhemmat ja sisko, miehen ja lasten kanssa ja nyt mun sukulaiset.. On tää niin ihanaa :)

Yhteistyössä