Hyvää ja Ihanaa aamua !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaivokin pilalla... selkä yhä kipeä, äijä kuumeillut ja ollut huonovointinen. Mutta jos oikein miettii, kaipa tässäkin maanantaiaamussa jotain hyvää on.

Huomenia!
Taas piti valvoa yöllä nenän takia, kun oli niin tukkonen olo.
Eikä asiaa auttanu esikoinen joka päätti että kuuden maissa alkaa päivä ja tuli koneelle kattomaan areenalta lastenohjelmia.
No, nyt on aamukahvit tulossa, mies viemässä esikkoa hoitoon ja tänään mennään anopille käymään. Pitäs melkein kaupassakin piipahtaa..ketsuppi loppuu just :'(

Kaahviaaa.:snotty:
Valvottu on 13veen kuumehoureita vahtien, just tuo poika häröilee aina kuumeessa pitkin kämppää. Nyt heräili koko perhe kuuntelemaan sählyselostusta.:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22211124 begin_of_the_skype_highlighting**************22211124******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************22211124******end_of_the_skype_highlighting:
Kaahviaaa.:snotty:
Valvottu on 13veen kuumehoureita vahtien, just tuo poika häröilee aina kuumeessa pitkin kämppää. Nyt heräili koko perhe kuuntelemaan sählyselostusta.:snotty:

Mä olin penskana ihan samanlainen. :D Kerrankin olin itkenyt ja raivonnut äidille keskellä, että yötä, että "Kyllä minä tiedän, että haluat oikeasti tuon koiran etkä minua" ja osoittellu raivokkaasti meidän perheen koiraa. Seuraavass hetkessä olin paniikissa kysellyt miksi minun pitää mennä äidin pään sisään.

Yhteistyössä