Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bud:enää, ei enääN.
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Iltoja! :wave: Meinasinkin tulla kysymään, että taasko sitä töissä kykitään.
Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja bud:enää, ei enääN.
Anteeksi. =)
Hui, missä on noin pitkästi putkeen yövuoroa? Tai no, tekeehän jotkut pelkkää yövuoroakin.Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Iltoja! :wave: Meinasinkin tulla kysymään, että taasko sitä töissä kykitään.
Kyllä kyllä..vielä 7yötä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Iltoja! :wave: Meinasinkin tulla kysymään, että taasko sitä töissä kykitään.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hui, missä on noin pitkästi putkeen yövuoroa? Tai no, tekeehän jotkut pelkkää yövuoroakin.Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Iltoja! :wave: Meinasinkin tulla kysymään, että taasko sitä töissä kykitään.
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Iltoja! :wave: Meinasinkin tulla kysymään, että taasko sitä töissä kykitään.
Hurja putki, kun eikös tämä ole sulla jo kolmas?
No ootpa reipas!Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hui, missä on noin pitkästi putkeen yövuoroa? Tai no, tekeehän jotkut pelkkää yövuoroakin.Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Iltoja! :wave: Meinasinkin tulla kysymään, että taasko sitä töissä kykitään.
Ite välttämättä halusin tollasen putken tehdä =)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No ootpa reipas!Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hui, missä on noin pitkästi putkeen yövuoroa? Tai no, tekeehän jotkut pelkkää yövuoroakin.Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Iltoja! :wave: Meinasinkin tulla kysymään, että taasko sitä töissä kykitään.
Ite välttämättä halusin tollasen putken tehdä =)![]()
Mä oon jo niin vanha ja väsynyt ettei musta olis tuohon. :snotty:
nuorena se on tehtävä kun jaksaaja rahaahan se tietää
![]()
Niinhän se tietää.Alkuperäinen kirjoittaja jycke:[
nuorena se on tehtävä kun jaksaaja rahaahan se tietää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie se vaan oon:Saanko kysyä että miltä tuntuu olla isä?
Tuntuiko se joltain jo ennen ensimmäisen lapsen syntymää, vai syntyikö isyys samalla kun näit lapsen? Vai vasta jonkun aikaa sen jälkeen?
Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja mie se vaan oon:Saanko kysyä että miltä tuntuu olla isä?
Tuntuiko se joltain jo ennen ensimmäisen lapsen syntymää, vai syntyikö isyys samalla kun näit lapsen? Vai vasta jonkun aikaa sen jälkeen?
Erittäin hyvältä,siitähän se isyys lähti pikkuhiljaa syntymään esikoisen kasvun mukana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie se vaan oon:Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja mie se vaan oon:Saanko kysyä että miltä tuntuu olla isä?
Erittäin hyvältä,siitähän se isyys lähti pikkuhiljaa syntymään esikoisen kasvun mukana![]()
Pelkäsitkö missään vaiheessa että mitä jos et osaakkaan olla sen lapsen kanssa? Että mitä jos se tuntuukin ihan vieraalta.