HYVÄÄ HUOMENTA !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cabi777
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cabi777

Jäsen
22.11.2005
868
0
16
mä en vaan ole kerenny nukkumaan ollenkaan :o
piparirekkoja oon väsännyt koko yön ja ei ole vieläkään valmista :headwall:

miehen herätin tunti sitten että kerkeää töihin ja kohta herätän isommat aamupalalle ja kouluun..

kuopus herää sitten ku herää ja sen jälkeen päiväkotiin :xmas:

ei tässä kerkeä nukkumaan ollenkaan :/
huomas kyllä kun mies lähti ja oli hetken hiljaista että uni painaa päälle mutta ei voi mitään :/
Vacca Foeda: en missään välissä ajatellut, ei kerkeä..
mutta toivon joulupukilta lisää tunteja vuorokauteen :xmas:
kyllä semmoinen 48 tuntia jaksaa valvoa ja sit muutama tunti unta ja jaksaa taas valvoa.. kokeiltu on mutta kyllä sen jossain vaiheessa sitten huomaa kun nukun ku tukki eikä mieskään saa hereille mua :laugh: B)

Huomenta! Mie oon pari päivää kotosalla, kupojulla oli viel eilen illalla vajaa 39 kuumetta. Tuolla se nyt pötköttelee sohvalla lelut ja kissat kainalossaan. Kohta taidan ruveta ompelemaan viimesiä Joululahjoja...

Huomenta!
Mä just heräsin, nukuin ku tukki :laugh:
Minne sä niitä rekoja teet, paa tulemaan meillekin. Mä tein eilen pikkubroidille piparitalon, mutta se on jo melkein syöty :kieh:

Huomenet! Mä olen kerrankin elämässä virkeä! Menin 22.30 nukkumaan ja sain nukkua seitsemään!!

7519%5B1%5D.gif

Tänään hiukan joulusiivousta ja leivontaa, tyttösen kummitäti tulee kylään ip pitkästä aikaa!
:)

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Huomenta!
Mä just heräsin, nukuin ku tukki :laugh:
Minne sä niitä rekoja teet, paa tulemaan meillekin. Mä tein eilen pikkubroidille piparitalon, mutta se on jo melkein syöty :kieh:

päiväkotiin mä niitä väsään ja esikoinen ilmoitti haluavansa koristella yhden että vie opelle sen :D

mä olen ihan väsy :/

tyttö on kalpea ja valitti vatsaansa niin jäi kotiin |O

ei tule mistään mitään |O |O |O |O

en vie kyllä kuopustakaan mihinkään :(

Yhteistyössä