Hyvää huomenta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiirimatto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta kans täältä suunnalta! Mä heräsin kans vähän turhan aikasin, tossa jo puoli kuuden tietämissä kun luulin unenpöpperössä että kello on jo puoli 7 mutta kun tulin olkkarin puolelle niin eipä ollutkaan kello vielä niin paljon enkä enää viitsinyt mennä nukkumaan takasin kun olin ehtinyt jo ottaa aamuherätyksen pois kännykästä.
Mulla varmaan jännitys johtui uudesta vaa'asta minkä eilen hain postista no nyt sitten koko päivä haukotellaan kun ollaan väsyneitä.

Huomenta. Äärimmäisen huono yö takana.
a227.gif

huomenta...on kyllä alaselkä tullu yön aikana niiin kipeeks etten hyvin ees vauvaa pysty nostelemaan..kaame kipu..pitäs vissii lekurii mennä..mut ei viittis ukkoa hätyyttää töistä sen takia

huomenta :wave:

terveisii helsingin reissusta..eilen illalla 10aikaan kotiuduttiin..isäntä yllätti kun käytiin äiteella aamupalalla..et jätettiin poika sinne hoitoon ja päästiin ekaa kertaa kahdestaan 7vuoteen reissuun :D :heart: oli se vaan niin ihanaa..
ja tietty kun päräytettiin auto pihasta niin tää biisi rupes soimaan radiossa
http://www.youtube.com/watch?v=xKJgwmvQmCY
ihan tippa tuli linssiin mutta oli se ihana reissu.

harmi vaan et se mitä kaunein hamsteri siellä 4petissä oli 2pv liian nuori luovutusta varten.niin ihana pikku sähikäinen :D

huomenta vain!
kaamee aamupahoinvointi..yöksps!!!! :x :headwall:
lapset päikkäriin just lähti mies viemään...huoah..nukuttuais..
on tää sit kaameeta tää yökkiolo!!! :headwall: :D :x :x :x

Yhteistyössä