Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24858429:Huomenta. Vielä en ole ehtinyt nukkumaan. Menossa sellaista "kiellettyä sutinaa". Oh, miten hiveleekin mieltä ja sydäntä :heart:
Nyt musta pahasti tuntuu siltä, että olen rakastunut :heart: Ikävä kyllä ihmiseen, jota en saa rakastaamitä sie vielä ylhäällä kukut
mie herään ni sie vasta koisaat..ja mitäs sutinaa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24858431:Nyt musta pahasti tuntuu siltä, että olen rakastunut :heart: Ikävä kyllä ihmiseen, jota en saa rakastaa![]()
Olen käynyt. Juuren puoti on muuten kans hyvä. Millon lähdettäis kiertämään stadin luomukauppoja?aaa Hjymmärrän hyvin :hug:
ai niin se olikin maatilatori eikä kauppa..eat and joyn..ootko käyny siellä?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24858434:Olen käynyt. Juuren puoti on muuten kans hyvä. Millon lähdettäis kiertämään stadin luomukauppoja?
Yv:tä pukataan.4.11 ois aika hyväpojat lähtee reissun päälle sillon ni voi huoletta "hummailla"
ens viikolla ku on hektistä ku allekirjotetaan kauppakirjat ja kerkee vähän varaston täsmäiskua tehdä.
Lähempänä laittaos yv.tä![]()
Ihanaa huoomentaKahvi maistuu jotenkin erityisen hyvältä tänä aamuna. Sataa ja on harmaata (tai no mustaa vielä) mutta se ei voi näin loistavaa aamua pilata
![]()