Hyvää HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Perjantai !
On kyllä ollut jotenkin piiitkä viikko . Kun kotona saikulla kökkinyt. Onneksi maanantaina jo pystyy töihin.

Kohta tytsi hoitoon ja mies töihin. Saa olla taas päivän omissa ajatuksissa. :)
Takassa tuli lämmittää. Kahvia kohta keittämään :p

Takkatuli...:heart:

Huomenta vain!

Fifin kanssa loikottelin pitkin poikin tuossa vähän ennen viittä. Loppui uni kesken.:whistle: Äijä on hikoillut sängyn aivan litimäräksi ja pyykkäsin hänelle tuoreen peiton, että saa vaihtaa, kun jaksaa nousta ylös.

Kohta puoliin pitää kait muksuja alkaa herätellä... Mutta ei ennen kuin olen juonut mateni rauhassa;)

Kahdeksan viiikkoa?
Hatunnosto sinulle kun olet pysynyt järjisssäsi.
Minulla vasta viikko takana ja mietin jo psy-hoitoon hakeutumista.

No kyllä täällä on ollut vähän mökkihöperyyden oireita. Tämä koipiongelma alkoi jo kesäkuun lopussa, siitä olin 10 viikkoa kotona, sen jälkeen kolmisen viikkoa töissä ja nyt tämä toinen rupeama sohvanvaltausta. Nyt loppusuora jo, onneksi, toivottavasti, please.:)

Huomenta vaan!

Paranteluja kaikille sairaslomalaisille, mä jään maanantaina joksikin aikaa saikulle, ehkä viikoksi tai kahdeksi, kun polvi tähystetään. Keväällä polven satutettuani olin n. 6 viikkoo saikulla, nyt syksyllä flunssan takia viikon ja nyt sit maanantaista jonkin aikaa...

Huomenta!
Pikaisia paranemisia saikkulaisille!
Tänään pitäs taas siivousta yritellä, saa nähä miten onnistuu ku ranteet on alkanu taas kipuilla ja lääkkeet pitäs hakea apteekista.

Ei ole vielä kypärää ostettu. Otan fillarin varastosta vasta keväällä . Oli sellanen tälli . :(

Toisaalta, jos tulee vielä kuivia kelejä, ettei ole liukasta, kannattaa ns nousta hevosen selkään, ettei jää kammoa. Mieheni oli auton kanssa törmäyksessä vuosi sitten pyörällä ja sanoi, että kyllä se hirvitti ensin ja varmaan loppuikänsä ennakoi vielä enemmän. Mutta jos on aikomus pyöräillä jatkossa tai se on välttämätöntä, sitten ehkä kannattaa ainakin joku hupilenkki tehdä, ettei mieleen jää viimeiseksi se kaatuminen/kolari.

huomenta kaikille!:wave:meidän nuorempi heräsi tänään 4.30,nyt sitten vihdoin meni takasin nukkumaan mutta enhän mä prkl saa enää unta kun oon kahvia kitannut koko aamun:headwall:

Uusimmat

Yhteistyössä