Hyvää huomenta!

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Täällä torpassa on jo pyykätty, laitettu ruoka, viimeistelty kakku illan kutsuille, silitetty pöytäliina ja hoidettu viherkasviviidakko. Kohta imurointia ja moppausta, sit työkkäriin.

Mitäs teidän muiden aamuun? Toivottavasti kiva päivä tulossa :)!

Huomenta huomenta.
Täällä on vasta syöty aamupala, viety isompi koira ulos, ja sit jumitettu tähän.
Pikkuneiti tuntuu purkavan keittiön laatikoita tuolla. Millähän sen menon sinne estäis, kun mikään lapsilukko ei pidättele sitä :headwall:

Olin töissä puoli kahteen yöllä, sitten ajoin jäätävissä olosuhteissa kieli keskellä suuta kotiin. Koitin nukahtaa, nukahdinkin, lähetin pojat kouluun ja nyt olen nyykähtäneenä tässä sohvan nurkassa, vaikka pitäisi nukkua ennen työhön menoa, joka on edessä klo13. En aio tehdä mitään sitä ennen, no suihkussa käydä.

Olen evakossa äiteeni luona, yksin. Kaikki ovat töissä. Meillä on kotona putkiremppa, enkä jaksa kivitalon porausta kuunnella. Klo 11 meen asuntonäyttöön, jos nyt vihdoin ja viimein kahden vuoden etsinnän jälkeen se oma koti löytyisi. huoh.
Eli ei kummempia tänään. Illalla todennäköisesti saan taas hiki hatussa ja selkä vääränä siivota työmiesten jäljet kotona. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Hei muuten, eikös niin, että meandi-kutsuille riittää tarjottavaksi kinkku-juustosarvet, oliivi-aurajuustosarvet, kahvikakku (kentuckylainen) ja mango-juustokakku? Juomaksi kahvia, teetä ja mehua?
Varmaan riittää! Onko poikasi parantunut? Mainitsit yksi ilta, että oli kuumeinen ja tuumit, joudutko perumaan kutsut :)

mä oon heräillyt tunti sitten. muksu lähti jo kaverinsa kanssa päiväksi retkelle. itse suunnittelen paluuta salille, (ennen raskautta oli liikunta melkein pakkomielle, nyt pahoinvoinnin ja väsymyksen takia en oo käynyt kuukauteen kertaakaan). ->olo on kyllä sen mukainen. Iltapäivästä kyläilyä ystävän luona. aurinko paistaa ja ihana päivä tulossa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Hei muuten, eikös niin, että meandi-kutsuille riittää tarjottavaksi kinkku-juustosarvet, oliivi-aurajuustosarvet, kahvikakku (kentuckylainen) ja mango-juustokakku? Juomaksi kahvia, teetä ja mehua?
Varmaan riittää! Onko poikasi parantunut? Mainitsit yksi ilta, että oli kuumeinen ja tuumit, joudutko perumaan kutsut :)

Juu, vieläkin vähän jännittää että miten homma etenee, mutta tällä tietoa kutsut pidetään. Pojalla oli siis lämpöä hiukan su illalla, valitti päätään ja nukkui vaan... eilen aamuna sitten heräsi 5.45 puhua pulputtamaan, eikä sen jälkeen ole ollut mitään oireita. Nyt meni hoitoon. Sanoivat vaan pk:ssa että tuo tauti on ollut sellainen, että saattaa monenkin päivän päästä nousta kuume uudelleen, mutta ei välttämättä. Tiedä sitten jäädä odottelemaan...

Yhteistyössä