Hyvää huomenta!

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Todellakin nukuttais vielä, mutta heräsin vessahätään ja sit huomasin et on nälkä, joten... Samapa tuo...
Edessä tänään 300km automatka, ei huvittais, mut...
Kiva kuitenkin päästä sukulaisiin ja kun täällä meillä ei oo lunta, mutta anoppilassa on, niin kiva sinne mennä on! Ku vois vaan ton automatkan saada välistä pois :D

Aatto meni hyvin, poika sai kauheen määrän uusia leluja, muakin muistettiin monella paketilla =)
Ja miestä, ei sovi sitä unohtaa :heart:

Mitäs teidän aamuun?
Oottelen että tuo miesväki herää ja saa ittensä kuntoon niin automatka voi alkaa.

'Huomenta !Just nousin . Kahvia hörpin hiljaisuudessa jouluaamun :xmas: TOiset nukkumasa . Ulkoilupäivä pidetään tänään ja sitten tietty leikitään tytön uusilla leluilla ja peleillä .
Ihana jouluaatto on sitten taas takana . :heart:
Turvallista ajomatkaa teille ! :wave:

Huomeania! Minä olen kukkunut ylhäällä jo neljästä lähtien. Silloin join "yökahvit". Olisikohan nyt aamukahvin aika? Lapset nukkuvat, ihana rauha. Kisu leikki lahjaksi saamallaan hiirellä.
Tänään leffapäivä meillä.
Turvallista automatakaa älyväläykselle ja nauttikaa lumesta!

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:
Huomeania! Minä olen kukkunut ylhäällä jo neljästä lähtien. Silloin join "yökahvit". Olisikohan nyt aamukahvin aika? Lapset nukkuvat, ihana rauha. Kisu leikki lahjaksi saamallaan hiirellä.
Tänään leffapäivä meillä.
Turvallista automatakaa älyväläykselle ja nauttikaa lumesta!

Kiitos! Nautimme taatusti! =)
Mukavaa leffapäivää teille!! :wave:

Huomenta!
Pikkumies herätti mut kuudelta ja nyt on jo päikkäreillä ulkona... jonkin aikaa sitten heräs esikoinen. Mies kuorsaa vielä makkarissa. Tässä kaffikupin kanssa istuskelen kynttilänvalossa. Mukava aattoilta on takana; tänään ollaan kotosalla ja käydään ulkoilemassa (ehkä myös luistelemassa) :xmas:

Yhteistyössä